donderdag 9 februari 2012

Kleine werkjes, grote vriendschap!

Deze kleine werkjes heb ik vorige week geborduurd. Het is een pakketje van Des Histoires A Broder wat ik kocht bij Naald & Draad.


Afgelopen dinsdag kreeg ik het vreselijke bericht, dat een lieve vriendin is verongelukt op weg van haar werk naar huis.
Lieve Thecla, bij deze draag ik deze werkjes aan jou op.


Bonheur (geluk). We hebben samen heel veel gelukkige momenten gehad.
Amitie (vriendschap). Onze vriendschap is voor eeuwig!!!
Dank je wel voor die vriendschap en gelukkige momenten samen.

46 opmerkingen:

sabine zei

Dit zegt veel meer als woorden.

Ine zei

Ach jeanny....zo verdrietig om te horen.
Veel sterkte.

Laura zei

Wat erg Jeanny, van je vriendin, gecondoleerd. Een heel mooi gebaar om zulke mooie geborduurde werkjes aan haar op te dragen. Sterkte met het gemis.
lieve groetjes Laura

Anoniem zei

jeanny, niet buitengewoon, maar buiiiiiiiiiiiiitengewoooooooon.Chique!M.H.

Anoniem zei

Jeanny, ik las niet het volledige logje en daarom dit nog:deze werkjes zijn het eerbetoon aan je overleden vriendin.M.H.

Corrieneeltje zei

Wat verschrikkelijk Jeanny, een vriendin kan je zo na aan het hart liggen en dan is het een enorm gemis. Ik wens je heel veel sterkte toe.

Wilma zei

Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met dit verlies.
Groeten, Wilma

josé zei

Lieve Jeanny ik had het je al geschreven. Heel veel sterkte met dit grote gemis. Wat een mooi gebaar.

Wat mooi gemaakt. Ik loop al zo lang om om zo iets te borduren prachtig.

Ik wil zo veel, en het weekend zullen wij ook weer van alles zien. Heerlijk. Ik kom terug met een hoop ideeën

hoop ik. Liefs José

Ria zei

Jeanny sterkte met het verlies van je vriendin.
Mooi gebaar om deze borduurtjes aan haar op te dragen. Kijk terug naar de fijne dagen met haar.
Nog bedankt voor je lieve mail.

Groetjes Ria

Bertie zei

Jeanny veel sterke met het verlies van je lieve vriendin, een mooie herinnering aan Thecla.
Lieve groetjes :))

Mirjam zei

Hallo Jeanny,
Wat ontzettend verdrietig. Je vriendin verongelukt. Zo maar in een klap weg. Dat is niet zo maar even te verwerken. Wat mooi dat je deze twee werkjes aan haar hebt opgedragen, de titels en je uitleg zeggen zo veel...
Ik wens je heel veel sterkte bij dit gemis,
lieve groet,
Mirjam

Willy zei

Wat een verschrikkelijk verlies Jeanny. Ik wens je heel veel sterkte. Het zijn mooie borduurwerkjes zie je aan haar hebt opgedragen.
Lieve groet,

La Comtesse zei

Very. very nice!!!!
Loredana

Unknown zei

Jeanny, ik wens je heel veel sterkte toe om dit grote verlies een plekje te kunnen geven.
Wat mooi dat je dit mooie werkje aan haar opdraagt.
Heel veel liefs, Sonja

marcella zei

wat een intriest einde aan een vriendschap. Sterkte gewenst.

Anoniem zei

Wat een vreselijk nieuws om te krijgen, afschuwelijk... Ik wil je hierbij mijn oprechte medeleven betuigen Jeanny, en heel veel sterkte met het gemis en afscheid van deze lieve vriendin. Op zo'n manier wil je van niemand afscheid nemen... Een heel dikke digi-troostknuffel van mij! Liefs Lupineke

Anoniem zei

Jeanny, ik stuur dit nog eens , het vorige is niet aangekomen.
Ik had het logje niet helemaal gelezen:maar nu dan :Wat vind ik het mooi dat je op deze manier je vriendin herdenkt.M.H.

Marion zei

Lieve Jeanny, gecondoleerd met het verlies van je vriendin. Het is verschrikkelijk om een vriendin te moeten verliezen.
Je hebt iets prachtigs aan haar opgedragen. Ik wens je veel sterkte toe de komende dagen.

Lieve groetjes van Marion

Anoniem zei

Ach Jeanny toch, ik hoorde vanmiddag het verhaal al toen ik even bij Sabine was. Wat is Thecla op een treurige manier aan haar einde gekomen en zo kort voor het tijdstip dat ze met pensioen zou gaan. Ik wens je sterkte met het verwerken van haar onverwacht overlijden.

Maria.

Annelies zei

Wat een prachtige werkjes om aan je vriendin op te dragen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

AnitaS zei

Ach wat triest toch. Je hebt je mooie borduurwerkjes om haar te gedenken.

Saskia zei

Vreselijk om zo plotseling een lieve vriendin te verliezen.
Sterkte, ook van mij.

Lida zei

Ik wens je sterkte bij het verwerken van dit verlies, deze mooie borduurtjes zijn een mooie herinnering aan jullie vriendschap.
Lida

Marijke zei

Lieve Jeanny, wat erg om je vriendin zo te moeten verliezen. Ik wens je heel veel sterkte en koester de mooie herinneringen aan haar. De aan haar opgedragen borduurwerkjes zijn erg mooi.
Lieve groeten, Marijke

Oude lappen zei

Oei Jeanny, wat erg. Ik wens je veel sterkte. Dat zal je nodig hebben. Een rouwproces kan heel lang duren maar het maakt je sterker hoor.
Liefs en dikke knuffel
Liliane

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat verdrietig..
heel veel sterkte gewenst!
groetjes,Petra

Annelein zei

Sterkte met dit verdriet. Wat heb je met deze mooie borduurwerkjes een kostbare herinnering aan haar vastgelegd.

Lieve groeten,
Willeke

Marian zei

Een mooi gebaar, om deze werkjes aan je vriendin op te dragen. Heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies.

sylvia zei

wat een mooi idee om deze mooie werkjes op te dragen aan je vriendin! Ik wens je heel veel sterkte met dit verdriet!!

Anoniem zei

Jeanny, je zult dit verlies op je eigen,creatieve manier verwerken. Zoals je al laat zien, helpt het borduren erbij.

Anoniem zei

Bij dit verhaal heb ik even geen woorden.Heel veel sterkte.Groet Truus

Elza zei

Wat een verdriet, veel sterkte en je hebt iets moois gemaakt.

lizrieka zei

Dag lieve Jeanny,

wat vreselijk om te lezen wat er is gebeurd. Wat doet dit me je? Ik wens je veel kracht, warmte en liefde toe om met dit verlies van je lieve vriendin om te gaan.
wat fijn dat je aan de goede dingen van jullie vriendschap kunt denken.

een knuffel van Liz

MarianneD zei

Ach Jeanny,wat verdrietig...
Lief om deze borduurtjes aan haar op te dragen..vriendschap en geluk hebben we allemaal nodig...
Veel sterkte!
groetjes,Marianne

Piets zei

Wat verdrietig. Lieve borduurtjes heb je gemaakt om haar te herdenken. Sterkte.
Groetjes Piets.

Het lieve leven... zei

wat een liefdevol gebaar naar je vriendin toe, deze mooie borduurtjes. Wat een verdrietig nieuws..niet te bevatten. Heel veel sterkte toegewenst. Groet, Petra

Guusje, zei

Wat vreselijk voor je, heel veel sterkte en wat mooi om deze prachtige werken aan haar op te dragen.

Monique zei

Wat een mooi gebaar voor deze speciale vriendschap veel sterkte met dit verlies.
Monique

Marijke zei

Moge vele leuke en lieve herinneringen aan haar je altijd mogen omringen, sterkte!
groetjes Marijke

Marianne zei

Gecondoleerd en veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Ik vind het een heel lief gebaar dat je deze werkjes aan haar opdraagt.
lieve groetjes, Marianne

Hilda zei

Jeanny heel veel sterkte gewenst. Een mooi gebaar.

Anny zei

Wat een vreselijk nieuws, zomaar uit het leven op weg naar het werk. Gecondoleerd. Koester je mooie herinneringen.

Fie van Dijk zei

Na een paar dagen weg te zijn geweest lees ik dit verdrietige bericht van jou.

Jeanny wat vreselijk hier zijn geen woorden voor maar weet dat ik met je meeleef en je begrijp.

Heel veel sterkte gewenst en lieve groetjes Fie.

Anoniem zei

Hoi Jeanny

Soms zijn er geen woorden,
om verdriet te laten spreken.
Het leven is vaak ingewikkeld, het kan je maken maar ook breken.
Om dit verlies te kunnen dragen,
wens ik heel veel kracht.
En hopen dat ons medeleven,
iets van de pijn verzacht.

Heel veel sterkte Inge Cremers

Anoniem zei

heel mooi, prachtig

inekeo zei

Wat erg Jeanny,had het niet gelezen,maar heel veel sterkte met dit verlies.Mooi gebaar die mooie werkjes aan haar op te dragen.
Lieve Groet Ineke