dinsdag 31 januari 2012

Vierlande merklap Ancke update 4.

Het is weer de laatste dag van de maand en dan is het tijd voor een update van de Vierlande merklap. Ik ben zelf tevreden over mijn vorderingen.


De tweede rij met grote motieven is nu helemaal af. Vorige keer had ik pas het eerste en derde motief erop staan.
Hier een uitvergroting van de linker kant van de lap.


En dit is de rechter kant.


En deze staat in het midden:


Vergeet niet te kijken bij Marcella, Basje, Marian en Willy naar hun update.

30 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Oh wat mooi!!!

Anoniem zei

Als ik aan deze SAL zou meedoen, dan was de foto van deze maand dezelfde als die van vorige maand. Hoe mooi ik de lap ook vind, ik vind hem saai om te borduren. Dan maar genieten bij anderen!

Anoniem zei

Prachtig!! Een genot om naar te kijken en te bewonderen wat er weer bijgekomen is!

Vlijtige Handjes zei

Hij is prachtig! Het begint wel weer te prikkelen voor een groter project.
Groetjes Anita

Lida zei

Hij is echt prachtig, ik vind die grote motieven erg mooi! Fijne dag
Lida

Marijke zei

Wauw wat een pracht van een borduurwerk!
groetjes Marijke

josé zei

Wat MOOOIIII !!! wat ga je hart en wat een geweldige kleur gebruik.Ik ben verliefd zo mooi.


Knap dit zou ik nooit voor elkaar krijgen om af te maken. Ik begin aan grote projecten maar komt nooit af.Ik hou het maar bij klein.

Ik geniet vreselijk bij jou.!!

Heel veel liefs José Had ik toch een klein beetje van jou.

Willy zei

Nou Jeanny, je hebt het tempo er in. Hij is prachtig. Het vele rood in deze Vierlande wisselt mooi af. Ik hoop dat ik snel extra garen heb, want het om en om is meer opletten met uittellen.
Lieve groet

liefdevoortextiel zei

Hij wordt prachtig!

marcella zei

Prachtige lap Jeanny, ik heb hem zaterdag in het echt gezien al had ik nog wel even van dichterbij willen kijken (en voelen ;) Dit vind ik ook een erg mooi Vierlanden patroon, leuk dat bij jou ook de engeltjes er op zitten

Mascha zei

Prachtig.
Groetjes Mascha

Giovanna zei

Dat is zo mooi, en je bent een heel stuk verder - goed gedaan.

Anoniem zei

Oh, Jeanny wat mooi, ben er zelf ook één aan het maken, maar schiet niet zo op als bij jou,geef mij toch weer de zin om door te gaan.
Lieve groet Geer,

Monica zei

Jeanny, wat wordt die Vierlande bij jou mooi, en wat ga je ook snel, ik heb hem bij Marcella al gezien en ga mij écht inhouden om niet het plan te hebben hier ook aan te gaan beginnen... alhoewel... hij is wel mooi... ahum!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

mooie vorderingen en wat ga je snél Jeanny!
een prachtige lap!
groetjes, Petra

betty prins zei

Erg mooi Jeanny, zulke mooie patronen staan er op deze lap. Succes met het vervolg!

Anny zei

Ik vind het zo leuk om de verschillen te zien tussen al die lappen. Dat rood is ook weer heel mooi!

Bertie zei

Je bent zo gevorderd Jeanny, prachtige lap!!, is hij volgende week klaar?? LOL.
Lieve groetjes:))

Het lieve leven... zei

prachtig, ik raak niet uitgekeken...wat is er toch veel op te zien! Groetjes, Petra

Joze zei

Dat wordt een mooi borduurwerk en je gaat als een speer. Even over je berichtje op mijn blog betreffende Naald en Draad, ik kan me heel goed voorstellen als je er elke 14 dagen komt dat er dan van allerlei dingen automatisch aan je blijven plakken. Of mooie materialen die naar je roepen, neem me mee. Ik zou wel dichter in de buurt eillen wonen en dan wist ik het wel.Ik zie je op 24 maart.

Lieve groetjes Joze

Guusje, zei

Wat wordt hij geweldig mooi, echt prachtig. Ík vind het ook een geweldig mooie merklap.

Annelein zei

Wat wordt dit weer een prachtige lap.

Annelies zei

Wat wordt het mooi, zeker ook door je rood accenten.

Anoniem zei

Deze lap word echt heel mooi.Dit zijn patronen waar mijn hart sneller van gaat kloppen,zo mooi vind ik dit soort werk.Groet Truus

Christine zei

Beautiful sampler !

Marion zei

Wat een prachtig borduurwerk wordt het. De kleuren spreken me erg aan.
Succes met het vervolg en lieve groetjes van Marion.

Anoniem zei

prachtig, heel mooi

liefdevoortextiel zei

Heb de lappen vergeleken met de andere deelnemers,qua kleurstelling springt die van jouw eruit!

Laura zei

Wat geweldig mooi. Het fijne is dat het kleine patroontjes zijn en dan ineens ziet je lap er wéér mooier uit. Maar wat een hoop werk Jeanny!
groetjes Laura

MarianneD zei

Prachtig Jeanny,wat een fijn werk...