donderdag 23 mei 2019

Merklap Marcelle.

In het bericht van 20 april vertelde ik reeds dat op het blog van La bulle de Marie-Libellule weer een SAL is van een merklapje met daarop ‘de ezel en de hond’. Ik doe dus weer mee met de SAL.
Het resultaat na 11 delen:


Deze lap borduur ik op ongebleekt katoen van 18 x 20 draadjes in de kleuren blauw en rood.
Het buitenste randje heb ik ietsje aangepast.

Het leukste tafereeltje.
Maar er is nog een andere merklap in de maak. Die laat ik volgende keer zien.

Lieve groet,
Jeanny.

3 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

een schattig lapje Jeanny !

Mhalmavanwees zei

Wat is dit lapje ook weer heel mooi en dat randje ooohhh zo prachtig. Ja maak t me weer heel nieuwsgierig.
Dank je wel.

Annelies zei

Een mooie lap ! Leuk, jouw versie in rood en blauw. Ik werk er ook met veel plezier aan.