zondag 18 september 2016

Nòg een kleintje!

Waar het aan ligt, geen idee, maar als ik een merklapje heb geborduurd, vind ik dat daar nog een soortgelijk lapje bijhoort! En er lag nog een snippertje van hetzelfde linnen...!


Dit lapje past wel bij Marie Blateyron, vind ik.
De afmeting is 9 x 5,5 cm.


Het patroon staat in het boek Point de Croix van Fabienne Bassang ISBN 9782914856683.
 Eigenlijk is het een onderdeeltje van een kleine Vlaamse pronkrol.
In het boek staan veel patronen van rode schoollapjes!


Deze twee lapjes gaan als setje de doos in!

Lieve groet,
Jeanny.

7 opmerkingen:

Marion zei

En zo blijven we lekker bezig Jeanny.

De borduurvrouw zei

Ook deze is weer prachtig Jeanny. Het boek heb ik ook, een paar jaar geleden gekocht in een Franse supermarkt die boekenopruiming hield. Uiteraard heb ik gelijk toegeslagen, hihi. Groetjes, Nienke

Guusje, zei

Prachtig en zo klein knap hoor.

Annelies zei

Weer een heel leuk lapje ! Het boek heb ik ook. Een aanrader.

Lida zei

Beeldschoon! Wordt echt een schitterende verzameling!

Phebe and Jane zei

Mooi!

Anoniem zei

Het boek zag ik net in de webwinkel van Marijke,ik denk dat ik hem gauw ga bestellen.
Bedankt voor je inspiratie.

Gr .jolanda.