dinsdag 9 februari 2016

'Patchwork' miniatuurtje, twee bunnies en nog een kleintje.

Er lag een restje geblokt linnen en ook nog een restje rode zijde van Au ver a Soie. Even heb ik moeten zoeken naar een patroontje wat geschikt was en dit is het geworden.
Geborduurd met één over één draadje op 12,6-draads linnen.


Op het andere stukje van het geblokte linnen heb ik twee konijntjes geborduurd, ditmaal over twee draadjes van het linnen.



Het laatste kussentje van 4,5 x 5,5 cm is op 16-draads linnen.

Lieve groet,
Jeanny.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat weer schattig !!! Groetjes Wilma

Truus zei

Wat leuk dat geblokte linnen met de motiefjes.
Hang je deze kussentjes op of komen ze in een schaal te liggen?
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Jeanny zei

Truus de ene keer liggen ze ergens en de andere keer hang ik ze op. Ik varieer graag!

Lida zei

Beeldschoon en wat is het toch leuk als je restjes zo kan verwerken! Groetjes
Lida

liefdevoortextiel zei

Leuk je kussentjes.

De borduurvrouw zei

Wat een schatjes die kleine kussentjes, ben weg van de twee kleine konijntjes. Liefs en groetjes, Nienke

Anoniem zei

Jeanny, wat zijn ze weer leuk geworden!
Wat een klein restje stof niet vermag om er nog iets heel leuks van te maken.

Liefs, Gerry

MartinaM zei

I Love the two bunny´s.
Greetings. Martina

Evelyne zei

Mooie kussentjes , het kussentje met de weefdraden vind ik heel speciaal!

Lieve groetjes,
Evelyne

Hobbyrita zei

Jouw variatie in kussentjes borduren blijft onuitputtelijk en altijd weer leuk om te komen kijken wat je nu gevonden en gemaakt hebt! Prachtige kussentjes.
Grtjes, rita.