maandag 4 februari 2013

Fotogalerie van het tasje.

De eerste foto's van tasjes die helemaal af zijn, zijn al binnen.




Deze foto kwam als eerste binnen en is van Elza...


deze is van Lies...


 deze is van Marion


en het eerste tasje in een andere kleur is van Janneke.

Ik heb in de rechter kolom een fotootje geplaatst met de link naar het patroon.
Direct daaronder staat een foto met een link naar de fotogalerie. Klik vooral op diavoorstelling en geniet!
 Zodra nieuwe foto's binnenkomen, worden ze gepubliceerd in deze galerie.

Ik hoop op veel foto's.

Lieve groet,
Jeanny

37 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Jeanny,
Wat geweldig dat je zoveel foto's krijgt toegestuurd. Zo leuk om te zien hoeveel mensen jouw projectje hebben opgenomen. Ze lijken hetzelfde, op die ene in andere kleur na, maar toch met subtiele verschilletjes... Heel erg leuk!
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Francisca zei

Wat zien ze er allemaal mooi uit!!
Maar hoe is de binnenkant??Met wat voor stofje??Ja, sorry ben van de nieuwsgierige....

Groetjes Cis

Jeanny zei

@ Cis, een kijkje in de galerie en je ziet alles ;-)

marcella zei

leuk dat er nu al tasjes af zijn!

Anoniem zei

Wat een prachtige tasjes, erg mooi allemaal, en zo leuk om ze hier op een rijtje terug te zien! Ben nu nog met wat stiekeme steekjes bezig, maar als die af zijn.. wie weet!

Anoniem zei

Nou, het zijn er al 4! Erg leuk, ben zo nieuwsgierig hoeveel er nog komen en hoe ze eruit zien!!
Groetjes Janneke

Anoniem zei

Leuk, het zijn er al 4! Ben nieuwsgierig hoeveel er nog komen en hoe ze eruit zien!!
Groetjes Janneke

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat is dit ontzettend leuk om te zien. Prachtig hoe iedereen het heeft gemaakt. Ik ben heel benieuwd wat er nog meer binnen komt. Moet ik het dan toch maar gaan downloaden?? Just in case?
Het is zo mooi geworden. Complimenten hoor
groetjes
Wietske

Bertie zei

Ze zijn prachtig geworden Jeanny en het verschil in kleuren is apart. Ik heb bij de 5e les door niet opletten wat uit moeten halen (de schuld va Silent Witness wat ik volg)! Maar ga er deze week aan werken ;)
Lieve groetjes

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat zijn deze dames snel. Nu al af. Maar ze zijn heel erg mooi. Complimenten voor allemaal. Ik hoop dat er nog veel foto's volgen.
Joke

Annelies zei

Wat heeft je patroon een succes !
Leuk hoor.

Antje uit Urk zei

Heel leuk Jeanny, wat een groot succes is het toch geworden! En al heb ik niet meegedaan, het was wel meegenieten!
groetjes,

josé zei

Ze zijn prachtig geworden. Ik moet opschieten nu. Ik ben vandaag met andere dingen bezig geweest.

Guusje, zei

Wat leuk om deze erg mooie tasjes te zien. Ik ga beginnen.

Lida zei

Prachtig, wat een geweldig leuke tasjes zijn het geworden en ieder net weer iets anders van kleur! Groetjes
Lida

Tania zei

Leuk hé, zo al die tasjes!

Anoniem zei

Wat leuk om deze tasjes te zien.Ben nog bezig,maar ik stuur een foto!
groetjes,Truus uit Drenthe

Margriet zei

Wat zijn sommige mensen snel ! ik heb net vandaag het patroon geprint. Misschien ga ik stiekem toch beginnen. Even als tussendoortje, moet kunnen toch ? De letterbak kan wel even wachten.
Groet Margriet

Verona zei

Ze zien er allemaal heel mooi uit. Ik hoop deze week ook een foto te kunnen laten zien

AnitaS zei

Wat zijn ze mooi. Ik moet de mijne nog afwerken en dan stuur ik je de foto's.

Hilda zei

Wat zijn de tasjes mooi geworden. Kon ook niet anders met zo'n prachtig patroon

Oude lappen zei

Wat zijn het mooie exemplaren!
groetjes Liliane

Creative Chaos zei

OOOh wat mooi allemaal ... de mijne laat zog ff op zich wachten , ik kan hier in de stad geen mooie stof vinden om te voeren :-(
Patti xx

Ineke zei

Je project is een groot succes geworden maar is ook een prachtig patroon! Krijg ook de kriebels om te beginnen, misschien toch maar downloaden.

Ook mooi die foto's van de verschillende kleuren.

Hobbyrita zei

Hoi Jeanny, leuk al die tasjes die passeren, ieder met zijn eigen interpretatie ervan, echt super! Op mijn foto zal je nog eventjes moeten wachten, heb een stuk moeten uithalen dit weekend, telfoutje gemaakt :(
Als het klaar is, krijg je het zeker in de mailbox!
Groetjes, rita.

liefdevoortextiel zei

Wat leuk,de dames hebben leuke tasjes gemaakt!

Hetti zei

Fijn dat het een groot succes is Jeanny!
De tasjes zijn prachtig zeker met de eigen inbreng van kant en andere kleuren.
Ben bijna klaar met borduren, door de zijkanten te borduren duurt het iets langer ;-))
Groetjes Hetti

Marijke zei

Mooie tasjes!
Ga het patroon zeker nog een keer maken!
Dank je wel voor het leuke en mooie patroon!
groetjes van Marijke

Erna zei

Leuk hoor, je project is een succes geweest...
Lliefs
Er x

Willy zei

Leuk dat de eerste tasjes al verschijnen. Ik ben ook benieuwd naar de andere kleurstellingen.
Lieve groet,

Elma zei

Wat een enorm succes, dit zijn de snelle dames. Er zijn nog vele in de maak.

Anoniem zei

Eindelijk tijd gehad om de foto's in alle rust te bekijken, want dat verdienen ze toch. Wat zijn ze leuk en mooi geworden. De tasjes die nog komen gaan, zullen dat ongetwijfeld ook zijn. Wat een voldoening moet het geven om je werk in zoveel variaties terug te zien!

Anoniem zei

hallo Jeanny, gelukkig kwam vrijdagmorgen op de valreep je patroon online, zo kon ik het weekend mooi aan de gang! En natuurlijk is het af, dat kun je niet zomaar laten liggen! En wat hebben sommige meiden er al leuke tasjes van gemaakt! Hartelijk dank voor vijf weken borduurplezier, groetjes, Sylvia(willemien)

Elza zei

Leuk dat ze zo straks allemaal bijelkaar te zien zijn.
Groetjes ELza.

Johanna Zweden zei

Wat zijn ze allemaal mooi
Zit echt te genieten van al dit mooie handwerk
Fijn weekeinden uit een noodweer Zweden
liefs Joke

marijna zei

Wat een mooie tasjes zijn er gemaakt! Schitterend paroon. Nu nog naar de foto galerie kijken!

Cora Hoekstra zei

Die van mij is ook af en wat was het leuk om te doen, het smaakt absoluut naar meer. Mag ik je heel hartelijk bedanken voor het patroon en de tijd die je erin gestopt hebt om mij lekker bezig te houden.
http://ypecolsga.blogspot.nl/2013/02/en-dit-is-het-geworden.html