zaterdag 16 februari 2013

Breivirus!

Allereerst wil ik iedereen bedanken die foto's van het tasje hebben gestuurd. Ik hoop dat er nog velen zullen volgen, zodat we er een royale fotogalerie van kunnen maken. 

Het lijkt wel of ik ben besmet met het breivirus, want er is er weer eentje klaar. Ditmaal een hele zachte sjaal, gebreid van Zaffiro classic van Adriafil.


Het patroon heb ik net als vorige sjaal bij Drops gedownload.

En ook al had ik me voorgenomen om niets meer te breien, heb ik gisteren toch één bol breigaren meegebracht van de Handwerkbeurs. Ook weer voor een sjaal. 

Lieve groet,
Jeanny.

26 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Leuk ziet er lekker zacht uit. Dit patroon heb ik ook gebreid zo leuk om te doen.
Ik moet het tasje nog afmaken maar dan komt het die kant op.

De borduurvrouw zei

Prachtig Jeanny, hij ziet er heel zacht en knuffelig uit. Geniet je nog na van Zwolle? Liefs, Nienke

josé zei

Toch heerlijk een brei virus. Hij is prachtig, en je kan hem nog goed gebruiken met dit weer.

Op naar de volgende sjaal.

Ik ben benieuwd welke kleur en model volgt.

Liefs José

josé zei

Er had nog niemand gereageerd maar zo snel gaat het dan.

Anny zei

Wat een heerlijke warme, zachte sjaal. En... je bent wel heel ijverig he? M'n tasje is nog lang niet af: ik borduur meestal bij m'n moeder onder de koffie en dat schiet nog niet zo hard op. Maar als hij af is dan hoor je dat natuurlijk. Gezellig weekend. Anny.

Unknown zei

hallo Jeanny
Hij is leuk geworden.
E n je zult altijd wel
blijven breien.
Ik vond het leuk om je weer even te zien.
Oja mijn tasjes gaat opdit moment erg langzaam
Groetjes en een fijn weekend.

AnitaS zei

Mooie sjaal is het geworden. Ik ben aan tasje twee in het blauw begonnen voor een verjaardagscadeautje.

Margriet zei

Ha Jeanny,
Was een leuke gezellige dag gister in (Z)wolle.
Ja het breivirus, ik ben bang dat dat niet meer weg te krijgen is. Het moet vanzelf genezen, er is geen pilletje voor. Zo'n virus zegt gewoon koop nog wat wol, want je weet maar nooit. Mooie sjaal heb je gebreid.
Lieve groet Margriet

sylvia zei

wat een pracht, en een beetje mohairachtig? Vast lekker warm en dat hebben we nog steeds nodig als je de weermannen hoort.....;)

Lida zei

Mooie sjaal en wat een mooi motief heb je gebreid! Ik ben ook aan het breien maar el heel simpel hoor, ben geen ster!
Ik geniet van al die leuke tasjes in al die mooie kleuren, hoop er binnenkort ook aan te beginnen!
Groetjes
Lida

Tony zei

Het is prachtig jeanny, in ben jaloers op jouw energie.Ik kijk altijd eerst in boeken en dan is het over bij mij. Groetjes Tony

Bertie zei

Je sjaal is zoooo moooi Jeanny. Het lijkt me best moeilijk om dit te breien! Was het leuk op de handwerkbeurs, ik hoorde van Erica dat jullie met elkaar gingen. Zie er naar uit om je in juli te zien :))
Lieve groetjes

marcella zei

niks mis mee, het breivirus en het gaat vanzelf weer over :)

Creative Chaos zei

Wat een prachtige sjawl !! Zoeen heb ik net uitgetrokken om er een Hitchhiker van te breien ... helaas lukt het me momenteel niet om een foto up te loaden op mijn blog :-(

liefs, Patti

Anoniem zei

Je sjaal is mooi geworden-had het patroon ook opgeslagen voor ooit.
Als mijn tasje klaar is dan stuur ik je een foto.
gezellig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Marijke zei

Ziet er schitterend en warm uit!
groetjes van Marijke

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat een heerlijk virus. Is ook weer eens wat anders om te doen he?
groetjes
Wietske

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend sjaal
Fijne zondag gr Joke

Anoniem zei

MOOI!!! Wat een prachtig patroon, en de wol is ook zo zacht.. Helemaal verslaafd aan het sjaaltjesvirus? Hihi, leuk, ben benieuwd naar je volgende project! Fijne zondag!!

Willy zei

Prachtig Jeanny!
Brei je twee helften en zet je die later aan elkaar?
Fijne zondag,

Jeanny zei

Exact Willy, als je goed kijkt, zie je midden op de foto de plek waar ik de beide stukken samen heb afgekant. In dit geval heb ik ze niet aan elkaar gemaasd.

Anoniem zei

Sjaals heb je nooit genoeg! Leuk resultaat.

Hobbyrita zei

Alweer een heel mooie sjaal Jeanny, op mijn foto zal je nog even moeten wachten, mijn tasje vordert maar langzaam. Maar ik wil het zeker afmaken en misschien nog een tweede in een andere kleur, het is echt leuk om te maken.
Groetjes, rita.

Mirjam zei

Ja hoor, jij kunt al net zo mooi breien als je kunt borduren. Ik ben al zo onder de indruk van je borduurkunsten en heb weleens gezegd; ach jij kunt mooi borduren en ik breien (of zoiets) maar jij kan nog veel mooier breien...
Ik heb dit patroon ook geborduurd, staat nog op een plaatje in mijn sidebar. Geweldig mooi...
Ik wens je een heerlijke zondagavond Jeanny,
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Ik bedoelde dus dat ik dit patroon ook had gebreid, maar ik hoop dat je dat zelf al had begrepen... haha...
Lieve groet,
Mirjam

Jeanny zei

Ja Mirjam, dat had ik al begrepen;))