zaterdag 12 januari 2013

Ook ik was eens 21 !

Zowel MienkeWilly, Monica, Lupineke, Lida, Wietske, Annelies, Anita, Sylvia en misschien nog wel meer blogsters hebben een foto geplaatst van toen ze 21 jaar waren.
Ook ik ben in mijn foto-album gedoken en moet hiervoor wel 39 ! jaar terug om bij een foto te komen van toen ik 21 jaar was.


Hier poseer ik voor een of ander hek tijdens mijn allereerste vakantie in Zuid Frankrijk samen met een vriendin.

Ik werkte destijds als secretaresse op een groot bedrijf bij de meneer, die enkele jaren later mijn schoonvader zal worden....!

Lieve groet,
Jeanny.

35 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik herken je niet! Ben je inmiddels wél gevolgd met een foto. Leuk is dit nieuwe nationale project!

Anoniem zei

Leuk al die foto's te zien en te horen wat je deed in die tijd.
Je bent dus ook niet getrouwd toen je 21 was.Wat een nostalgie allemaal en zo leuk.
Verzamelen we daarom al die boeken/tijdschriften van vroeger weer???
gezellig weekend
groetjes,truus uit Drenthe

Marloeskreatief zei

Enig die foto s heb er vanmezelf ook een geplaatst die 38 jaar oud is , leuk die van jouw maar zo anders met lang haar gr marloeskreatief

josé zei

Wat een leuke foto Jeanny.

En wat leuk om bij je aanstaande schoonouders gewerkt te hebben.

Leuk die oude foto's overal. Ik heb niet veel van mij uit die tijd heel jammer.

Je patroontje uitgeprint hoop dat het mij lukt.

De band heeft blokjes blauw inplaats van streepjes.

Liefs José

betty prins zei

Wat zie je er hier leuk uit, de kleding, zo helemaal 70e jaren.
Zo grappig al die foto's

sylvia zei

ha, gelukkig dat jij ook 21 geweest bent.....;;))
van mij is het ook al bijna 37 jaar geleden, snik!!
En je viel dus op de zoon van de baas: haha, deed je goed!!

Anoniem zei

Wat een foto!!!Ze spreekt boekdelen en wat is het meisje mooi,het kon niet anders, daar moest iemand voor vallen.En wie was dat?L............L........... L ........... M.H.

Balsemien zei

Ha wat weer een leuk verhaal achter de foto Jeanny! Geweldig...
Lieve groet! Ook sneeuw bij jou?

Jeanny zei

@Balsemien, nee hier helemaal geen sneeuw, hier volop zon!

Lida zei

Leuk en wat een schitterend lang haar!Groetjes
Lida

Unknown zei

Haha, wat is het leuk hè, al die foto's terug in de tijd. Wat leuk dat je met de zoon van de baas getrouwd bent ;)
Fijn weekend, liefs, Sonja

Corry zei

Wat een leuke foto, Ach ja die goeie ouwe tijd.
Ik heb ook echt iets met foto's van vroeger....jeugdsentiment....
Groetjes Corry

Corry zei

Wat een leuke foto
Ik heb echt iets met foto's van vroeger Ach ja die goeie ouwe tijd....jeugdsentiment....
Groetjes Corry

Johanna Zweden zei

Enig vandaag al die herinneringen en foto´s van vroeger

Fijn weekeinden groetjes Joke

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ach wat zie jij er toch mooi retro uit. Zo was het echt he?
Geweldig!!!

liefs

Wietske

Anny zei

Ja,zo was het echt he! Leuk al die jonge blommen op de foto.

Anoniem zei

Geweldige foto!! Met die lange haren, de blik dat je heel de wereld aan kan...!! En naar ik begrijp ging je er vandoor met de zoon van de baas.. slim :)!

marga zei

Een mooie foto met een prachtig meisje.
Groeten
Marga

marga zei

Een mooie foto met een prachtig meisje.
Groeten
Marga

marga zei

Een mooie foto met een prachtig meisje.
Groeten
Marga

Erna zei

Dit is zo leuk, ik ga morgen meteen op zoek naar een foto...ennnnn Jeanny je bent nog steeds zo mooi slank (Zucht...jaloers op dat lijntje..)
Liefs
Erna x

Giovanna zei

Ah, de 70s, zo herkenbaar... :-) Leuke foto!

Annelies zei

Leuke foto en heel anders dan nu !

Vlijtige Handjes zei

Het is zo leuk om bij iedereen de herkenbare en toch weer andere kleding te zien.

Willy zei

Wat een leuke foto en verhaal. Prachtig lang haar had je. Die kleding zou je nu ook zo weer kunnen dragen.
Fijne zondag, lieve groet

Martine zei

Leuke foto en waren dat plateauzolen?
Heerlijk alle mode van toen ook weer te zien.

Jeanny zei

@Martine, ja echte plateauzolen waren het!

Monica zei

Super gaaf deze foto, alles straalt het tijdsbeeld uit en vooral het ophalen van alle herinneringen is zo leuk

Saskia zei

Leuke rode draad ontdek ik vandaag!
Allemaal 21-jarigen.
Prachtig tijdsbeeld.
En Jeanny, jij met lang haar en plateauzolen! Geweldig!
Even kijken of ik er ook een kan plaatsen.

Antje uit Urk zei

Prachtige foto! Genieten al die 21-ers!
groetjes,

baukje zei

Wat een enig initiatief, we zijn een beetje van dezelfde leertijd, ik ben 65 . heb ook net een foto geplaatst.
Ik heb er ook lang haar op, was toen mode!!

Made by Meet zei

Leuke foto en het verhaal ook al zo leuk! Ik ben ook maar eens de zolder opgegaan!
Deel II van je tasje is alweer af, heerlijk om te doen!
Lieve groet, Meta

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Wat leuk dat je zo'n foto ook digitaal kunt laten zien. Ik heb genoeg foto's van jaren geleden, maar ik denk wel dat je een scanner nodig hebt hiervoor..
Maar dit is wel een leuk initiatief...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Marianne zei

leuke foto heel herkenbaar voor die tijd en die schoenen met die plateau zolen helemaal geweldig!
lieve groet en tot vanmiddag, Marianne

Tony zei

Hallo Jeanny, Je had prachtig lang haar. Dat was toen mode. Ik houd toch meer van het korte kopje wat je nu hebt.Ik had toen ook lang haar was toen 21 in 1966.Groetjes Tony