zondag 6 januari 2013

Bezoek aan de Merklapperie.

Vanaf nu ga ik proberen om geregeld mensen in de gelegenheid te stellen om een bezoekje te brengen aan de Merklapperie!


Dit kan alleen op afspraak.
Van 13 tot 17 uur stel ik mijn huis open. Er kunnen zich maximaal 8 personen per keer aanmelden, minimum aantal 4 personen.
Bij onvoldoende aanmeldingen, vervalt desbetreffende datum.

De eerste data waarop kan worden ingeschreven zijn:
- donderdag 28 februari
- donderdag 28 maart
- donderdag 25 april



Mocht er een groepje zijn, die een andere datum prefereren, dan kan hierover gecorrespondeerd worden.
Aanmelden kan via mijn mailadres, klik hiervoor op mijn naam onder aan dit artikel of rechts bovenaan op dit blog.

Wij zorgen voor koffie/thee met Limburgse vlaai. We vragen een bijdrage van €5,- p.p., zodat niemand  zich verplicht hoeft te voelen om een cadeautje mee te brengen.

Lieve groet,
Jeanny.

29 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

O wat schitterend, ik hoop dat ik eens de kans krijg als ik in Holland ben, hier langs te komen

groetjes Joke en een fijne zondag

Mirjam zei

Hallo Jeanny,
Wat een goed idee van je! Er zullen vast heel veel borduurliefhebbers graag eens een kijkje komen nemen... Je zult data te kort komen hoor...
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Wat een geweldig idee Jeanny!! Je hebt ons al zo vaak prachtige dingen laten zien op je blog! Het zal heel bijzonder zijn om ze ook in het echt te mogen aanschouwen! Mocht ik weer eens een 'rondje Nederland' gaan doen, dan is dit iets om zeker niet te vergeten!! Groetjes!

Annelies zei

Wat leuk dat je anderen op deze manier laat meegenieten !

Wilma zei

Jeanny, wat een leuk initiatief! Ik ga kijken of ik wat mensen bij elkaar krijg om te komen kijken.
Succes en groeten, Wilma

Anoniem zei

Wat geweldig,dat je anderen de gelegenheid geeft om jouw werk in het echt te bekijken.Dat brengt toch extra werk met zich mee.
Veel succes met dit idee en het zullen vast gezellige uurtjes worden.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

marcella zei

wat een leuk initiatief! Mocht ik ooit in de buurt zijn dan probeer ik een bezoekje te plannen

groetjes, marcella

Oude lappen zei

Ik kan alleen maar zeggen: een echte aanrader, zeker doen hoor!
liefs Liliane

Margriet zei

Hallo Jeanny,
Lijkt me geweldig om al jouw werk een keer te bewonderen. Komen we toch gewoon ook een keer naar jou toe ?
Fijne zondag,
lieve groet Margriet

Margriet zei

Hallo Jeanny,
Lijkt me geweldig om al jouw werk een keer te bewonderen. Komen we toch gewoon ook een keer naar jou toe ?
Fijne zondag,
lieve groet Margriet

Phebe and Jane zei

Wat een leuk idee. Ik ga proberen een keer langs te komen.
Groetjes,
Marian

Elza zei

Wat leuk jammer dat ik zo ver weg woon maar wie weet kom ik nog eens in de buurt dan laat ik het weten.
Veel succes ik denk dat je veel leuke bezoekers krijgt.
Groetjes ELza.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou dat moet ik toch eens even met zusje bespreken!!!!

groetjes

Wietske

Anoniem zei

En dat huis dat mag gezien worden en dan ook nog de Merklapperie!M.H.

Anoniem zei

Ik heb het allemaal al mogen zien, en ik kan het van harte aanbevelen! Het is zelfs de moeite waard om er een reisje voor te plannen!
Mooi Jeanny!

Liefs,
Gerry

Noor zei

wat leuk Jeanny! Ik ben best regelmatig in Limburg, kan ik het mooie eens combineren met een bezoek aan het Merklappenmuseum in Dieteren.

Guusje, zei

Wat geweldig dat je dit gaat doen, als ik eens in de buurt van Limburg kom dan zal ik hier zeker gebruik van maken.

De borduurvrouw zei

Leuk Jeanny dat je borduurliefhebsters in de gelegenheid stelt om je werk te bekijken. Het is beslist de moeite waard medeborduursters! Laat deze kans je niet ontglippen.
Liefs en groeten, Nienke

Lida zei

Oh wat gaaf, ik ga eens kijken wanneer ik dat kan verwezenlijken met een stel vriendinnen! Ben zo benieuwd naar jouw mooie creaties! Groetjes
Lida

Marion zei

Wat een leuk idee Jeanny. Ik word nu al nieuwsgierig. Wie weet komt het er eens van.

Lieve groetjes van Marion

Joze zei

Jeanny wat een leuk idee en ik hoop dat je veel leuke mensen op bezoek krijgt.

Liefs Joze

Corry zei

Hallo Jeanny
Ik heb je blog gevonden, en daar ben ik heel bij om.
wat maak jij mooi borduurwerk,prachtig en wat een leuk idee dat jij de mensen mee laat genieten door een kijkje te nemen bij jou thuis.
Ik vind jou blog ook heel mooi, ben je gaan volgen.
Kom je ook eens een kijkje nemen op mijn blog, en misschien ....mijn volger worden.
Ik heb nog niet zoveel volgers.
Maar wie weet...Geduld is een schone zaak....
Ik ga in ieder geval genieten van jou blog
Groetjes Corry

Corry zei

Hallo Jeanny
Ik heb je blog gevonden.
Wat een mooi borduurwerk maak jij.
En wat een leuk idee,dat je de mensen de gelegenheid geeft om je werk te komen bewonderen.
(Jammer dat ik zo ver weg woon)
Ik vind je blog ook heel leuk, en ben je gaan volgen.
Kom je ook even op mijn blog kijken en misschien.....mijn volger worden.
Ik heb nog niet zoveel.
Maar... geduld is een schone zaak.
Ik ga in ieder geval genieten van jouw blog
Groetjes Corry

lheurebleue zei

wat een mooi initiatief!

sylvia zei

ohh, woonde je maar dichterbij.............:(

Anny zei

Oh, wat jammerdat je zo ver weg woont.

Marijke zei

Wat een goed idee om anderen op deze manier mee te laten genieten van al het moois in jouw Merklapperie!
Lieve groet, Marijke

Lenie zei

Wat een leuk idee Jeanny. Jammer dat ik te ver weg woon. Ik weet zeker dat je bezoekers zullen genieten.

Groetjes Lenie

Willy zei

Een deel van je borduurwerk heb ik al eens kunnen zien in Markelo. Wie weet zie ik de rest ook nog eens met een groepje. Lieve groet,