donderdag 25 november 2010

En nu een kleintje.....!

Enkele cursisten hebben aangegeven dat ze graag de theedoek willen gaan borduren.
Het wordt dan geen grote theedoek, maar een doekje voor in een broodmandje.

Omdat we graag altijd een tastbaar voorbeeld willen hebben (en ik vind het zonde, dat mijn grote theedoek dan over de tafel blijft gaan) heb ik als voorbeeld een klein 'LAPJE' geborduurd, wat ik ook makkelijk dubbelgevouwen in mijn mappen kan meenemen.



In de bovenste rij heb ik twee handjes geborduurd, die elkaar in het midden vastpakken. Dit symboliseert de gezamenlijke aanpak van die groep cursisten.

9 opmerkingen:

Erna zei

Wat een prachtig "lapje", wat zullen je cursisten blij zijn dat te mogen maken
Liefs
Erna

Anoniem zei

Met zo'n brooddoek kan de kerst niet meer stuk.
Groetjes Hilda

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

een MOOI borduurtje, Jeanny..
de symbooltjes zijn ook leuk!
groetjes, Petra

Elma zei

Het is een eigenschap van de mens, we willen alles wat we zien voelen en vooral handwerkjes.
Dit is een prachtig exemplaar en zal in menig broodmandje liggen te pronken.

josé zei

Wat mooi om dit te kunnen maken bij jou op cursus. Wat boffen de cursisten maar die dit bij jou kunnen en mogen leren.

Heerlijk als je toch in de buurt zou wonen.Ik had een abonnement ik weet het zeker.

Mooie motiefjes gekozen Jeanny geweldig.Ja dit is jou wel toevertrouwd, hier is goed over na gedacht. Ik genieten weer hier.

Wij hebben gisteren vreselijk kou geleden op de Winterfair, en stonden nog wel binnen. Maar het was super gezellig met muziek.


Fijn weekend!! Liefs José

Bertie zei

Oh wat mooi en dit is alleen maar een lapje?? LOL.
Je cursisten boffen!!

Saskia zei

"Voor het lapje houden" krijgt zo een héél andere betekenis! Voor dit lapje willen we allemaal wel gehouden worden! Superontwerp!

Willy zei

Mooi is deze kleine uitvoering. Leuk ook met de tekst "lapje".

Anoniem zei

PRACHTIG !!

Al is het een kleintje het biedt veel mogelijk heden.
Mooie steekjes en fraai symbool de handjes.

marian'ne m