maandag 25 november 2019

Een versierd kistje.

In het vorige bericht vertelde ik van mijn plannen met het restje linnen van de merklap. Ik heb namelijk het boek ‘Ooh la la’ van dezelfde ontwerpsters van Blackbird Designs, waaruit ik
hier al een borduurtje liet zien. 
Een patroon borduurde ik om de binnenkant van het deksel van dit kistje (al heel lang in huis) te versieren en van een ander patroon wilde ik de bovenkant van het deksel bekleden, maar dat viel tegen.




Daarom werd het enigszins verkleind tot een kussentje voor in het kistje. De bodem van zowel het kistje als het schuifbare bakje bekleedde ik met dezelfde stof als de achterkant van het kussentje.


In 2014 heb ik van zo’n zelfde kistje ‘iets’ gemaakt.

Lieve groet,
Jeanny.

11 opmerkingen:

anja zei

Wat een schattig kistje! Je vorige kistje vind ik ook erg leuk, helaas werkt de link die je daarbij vermeldde naar het patroon niet meer. Ik zou het namelijk graag gaan borduren.

Jeanny zei

Dank je wel!
Tja helaas is het patroon verwijderd.

Guusje, zei

Wat is het mooi geworden. Het is een prachtig kistje geworden.

Jeanny zei

Dank je Petra!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

SCHITTEREND💕👍!!

Jeanny zei

Dank je Petra😊

Radka zei

How lovely; it s sometimes difficult to know what to do with embroideries.
xx

Anoniem zei

Zeer origineel en geslaagd .M.H.

Jeanny zei

😍

Jeanny zei

Merci Mia😊

Hillbilly zei

Jeanny,wat maak je toch prachtige schattige dingen,zo fijntjes, zo mooi....