zaterdag 24 november 2018

Musterpotpourri is klaar.

Het lijkt alsof het lang heeft geduurd voordat dit borduurwerk af was. Het lijkt alleen zo, want tussendoor heb ik niet één maar zelfs twee lapjes gemaakt. 
Hierover binnenkort meer!

Dit is de Musterpotpourri in zijn geheel.

 

En samen met de Farbenpotpourri.


Het volgende werk wordt: Schriftenpotpourri, een vergelijkbaar patroon.
En het leuke is, dat ik (waarschijnlijk) weet wat ik maak van deze drie werken samen.

Lieve groet,
Jeanny.





12 opmerkingen:

Jeanny zei

Dank je wel Annelies.

Truus zei

Wat mooi zijn deze twee geworden Jeanny.
Nog genoeg garen over voor een derde borduurwerkje?
Gezellig weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Jeanny zei

Inderdaad Truus nog meer dan genoeg garen voor een derde.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

.. ze zien er PRACHTIG uit, ben benieuwd naar je update :-) !

Anoniem zei

En alweer meer dan buitengewoon, heel apart en zoveel steekjes.M.H.

Annelein zei

Mooie werkstukken... Wat een leuke serie... Heel veel borduurplezier met je derde lap...
Groetjes, Willeke

Anoniem zei

Heel erg mooie werken Jeanny!!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Lieve groetjes Christelle

Unknown zei

Ik zoek de gebreide gevlochten sjaal, maar ik kan hem nergens vinden.

Jeanny zei

Volgens mij vind je hem hier: http://merklapperie.blogspot.com/2013/12/patroon-vlechtsjaal.html?m=1

Kleurig Handwerk zei

Prachtig!!!
Ik vind de kleuren ook zo mooi bij elkaar gekozen.
Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen, als de volgende ook klaar is.
Groetjes van Marianne

Evelyne zei

Wat een mooi kleurrijk borduurwerk en altijd leuk als je een idee hebt wat je ervan gaat maken. Dat is de stimulans voor deel 3. Ben benieuwt naar het resultaat!
Lieve groetjes,Evelyne

Jeanny zei

En spannend voor mij of het idee uitvoerbaar is!