zaterdag 2 september 2017

En dan is het een tasje!

Soms vallen dingen op zijn plek. 
Al jaren ligt hier een opgerold stukje band versierd met een strik (gekocht in 2011), maar ook een enkel patroontje van een Vierlande-motief en op een andere plek een reeds aangebroken streng DMC-perlé dikte 12 in kleur 115 en in een kastje twee leuke hengsels en als je dit dan samengevoegd...


heb je toch een schattig tasje!


Voor de andere kant van het tasje heb ik in mijn verzameling merklappen nog een vergelijkbaar motief uit een Vierlande-merklap erbij gezocht.


Als in november al mijn handwerken, die momenteel in het museum in Goes tentoongesteld zijn, weer terugkomen, kan ik hierin vast iets opbergen.

Lieve groet,
Jeanny.

4 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een schattig tasje. Daar kun je zeker iets moois in opbergen straks.

Annelein zei

Wat een lief tasje... daar past vast een heel mooi handwerkje in...

Lida zei

Zo gaaf! Dat vind ik het leuke van borduursels, je kunt er echt van alles mee maken en versieren en dit is wel een heel geslaagd project! Mooie figuren heb je ervoor uitgekozen!
Groetjes
Lida

Hobbyrita zei

Prachtig gemaakt Jeanny! Je moet maar op het idee komen, hele mooie motieven in prachtig rood en binnenin mooi gevoerd, geweldig!
Grtjes, rita.