zaterdag 11 februari 2017

Verandering.

Veranderen..., daar hou ik van zoals het verplaatsen van (kleine) kastjes en meubels. Logisch dat mijn borduurwerken ook niet altijd op dezelfde plek liggen of hangen en wel eens een gedaanteverwisseling ondergaan.

Deze miniatuurwerkjes waren sinds 2004/2005 ingelijst en hebben op een heel smal muurtje onder elkaar gehangen.


Maar omdat er steeds meer handwerken bij zijn gekomen, werden ze verplaatst en had ik er eigenlijk in die hoedanigheid geen plek meer voor.
Luc heeft de vijf werkjes uit hun lijstje gehaald en ik heb er kleine kussentjes van gemaakt. Ze hebben nu samen een nieuwe plek gekregen..., in een kistje.





Net nieuw, vraagt veel minder ruimte en met gesloten deksel is het opgeruimd en tóch zijn ze er nog.

Lieve groet,
Jeanny.

4 opmerkingen:

Truus zei

Leuk idee om het in zo'n kistje te doen.
Bedankt voor dit idee want ik heb al jaren zo'n doos meegebracht door mijn broer van zijn reizen en nu weet ik een mooie bestemming voor.
Gezellig weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Monica zei

N.a.v. FB snel even op de computer naar jouw blog.
Jaaaa, wat is dit ontzettend leuk, dit heel kleine handwerk is wel jouw 'handtekening' hè.
Leuk idee in een kistje. Guus van mij spaart mooie kistjes in alle vormen en maten, hebben er dus stápels van, alleen.... mijn handwerkjes zijn nooit zo klein dat zij er in passen, ha ha.

Hetti zei

Wat een goed idee Jeanny en met de koordjes blijven ze netjes op hun plaats. Ziet er zo verzorgd uit.......de meeste kussentjes bij mij liggen in een grote doos gepropt of kwijnen weg in een plastic zak :-((
Liefs en groetjes, XXX Hetti

Evelyne zei

Wat leuk in zo'n kistje. Ik heb ze hier in oude kastjes liggen met glazen deurtje kan ik ze altijd bewonderen en ze liggen net als jou kussentjes stofvrij en opgeruimd.
Ik vind ze erg mooi! Maar dat is al jou borduurwerk!

Lieve groetjes,
Evelyne