donderdag 7 januari 2016

Blok 31.

Het laatste blok dat ik maakte en liet zien voor mijn witte pronkrol was in dit bericht.
Inmiddels is de draad weer opgepakt en mijn plan is om de reeds voorbereide 9 blokken nu te vullen en daarna de gehele rol te gaan afwerken.

 Het patroon van dit blok heb ik eenvoudiger gemaakt dan het oorspronkelijke voorbeeld, maar ik vind het mooi.




Klik aan de rechterzijde op dit blog onder Labels op 'witte pronkrol' om alle 30 voorgaande blokken te zien.

Lieve groet,
Jeanny.

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind dit toch wel veeeeel mooier dan die kleine kruissteekwerkjes Jeanny, leuk dat je dit weer opgepikt hebt, kijk uit naar de volgende. Gr. Liesbeth

christine zei

Ohhh wat is dit mooi .

moooooontje zei

Heel mooi! :)

margaquilt zei

Dit zijn prachtige blokken geworden.
groeten
marga

Lida zei

Beeldschoon, wat een prachtige hand van werken heb jij toch! Ben heel benieuwd naar hoe straks je rol eruit gaat zien! Groetjes
Lida

Ellen zei

Uren kan ik hier naar kijken Jeanny wat is dit toch ontzettend mooi, en wat heerlijk dat wij zo mee kunnen genieten, dank je wel !!
Ben heel benieuwd naar het vervolg.
Groetjes, Ellen

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Schitterend wat ben jij knap!!!!!!

sylvia zei

Oh,wat kun jij dit toch goed!!! Prachtig........

Evelyne zei

Het zijn weer prachtige blokken. Ik ben benieuwd als ze aan elkaar gezet zijn.
Het zijn nu al pronkstukken maar dan.....
Ik kijk ernaar uit.

Lieve groetjes,
Evelyne

Anoniem zei

Hoi Jeanny,
Het ziet er weer prachtig uit :)
Lieve groetjes, Mari-jan

MartinaM zei

Wieder so ein schöner Block - und eine ganz zarte Füllung.
Wunderschön.
Viele Grüße, Martina

Mamilou zei

Jeanny, tu es une grande Artiste !!! Toutes mes félicitations pour cette merveille, je suis vraiment admirative de tout ce que tu fais !!!
Mille fois BRAVO !!!
Chantal ou Mamilou

Johanna Zweden zei

Wouw wat mooi
Groetjes uit Zweden

Hobbyrita zei

Het is niet mooi, het is prachtig Jeanny! Dit is een techniek die ik niet ken, maar jij wel als de beste en je maakt er echt hele mooie dingen mee!
Grtjes, rita.

liefdevoortextiel zei

Prachtig!!!

Anoniem zei

Oh Jeanny, je bent weer met je kunst begonnen!
Zo mooi!

Liefs,
Gerry

marcella zei

blijft toch mooi, dat witwerk....vooral het jouwe ;)

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Ik vind dit allemaal echt heel erg mooi.
Zo verfijnd en de kleur, dat witte, is ook prachtig.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

Anoniem zei

Schitterend handwerktechniek Jeanny!!!
Zo fijntjes en knap afgewerkt, dikke pluim!!
Wat heb jij toch "kunstige handen"!
Dit is puur genieten voor mij!
Groetjes Christelle

albéna zei

c'est magnifique!