vrijdag 25 september 2015

Twee kleine werkjes.

Zoon Roel en schoondochter Sanne waren begin september in New York en bezochten het Metropolitan museum.
Sanne plaatste deze foto van de haan op Instagram, waarop ik reageerde dat ik die ook kon borduren. Sanne antwoordde: "Dan begin maar, dat wandkleed is 4 x 6 meter!"


 Ik kon het niet laten om voor de grap dit na te borduren, maar dan in ieniemini steekjes.
Het is 7 x 5 cm.

'

Dochter Moniek vindt alles leuk wat te maken heeft met de ouderwetse Volkswagen bus.

Vandaar dat ik voor Moniek dit kleine VW-tje borduurde. Ik vond het patroon op Pinterest.
Het is 5 x 5 cm.


Lieve groet,
Jeanny.

7 opmerkingen:

Monica zei

Leuk jeanny, dacht je schoondochter een vloerkleed van 4x6m onder haar bankstel te krijgen... hi hi, kan er net een glaasje op jouw bvorduurtje staan.
Is een super leuke haan geworden.

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk Jeanny!
Ik heb vroeger volkswagen kever gereden, en dat is toch iets bijzonders geweest, dat blijft een soort nostalgie. Dus heel leuk dat je dit voor Moniek maakte. En voor Sanne natuurlijk ook een leuk grapje.
Ik bewonder je kunst!

Liefs, Gerry

Guusje, zei

Wat een leuke borduurwerken zijn dit. Je dochter zal er ook blij mee zijn.

Joke zei

Wat een lieve kadootjes.......

Truus zei

Leuk om dit op deze manier na te maken en te verkleinen. Daar zal ze vast wel blij mee zijn. De volkswagenbus is ook heel leuk --ze rijden hier nog regelmatig langs als camper.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Truus zei

Leuk om dit op deze manier na te maken en te verkleinen. Daar zal ze vast wel blij mee zijn. De volkswagenbus is ook heel leuk --ze rijden hier nog regelmatig langs als camper.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Evelyne zei

Wat een leuke borduurtjes, daar zullen ze zeker blij mee zijn.
Gelukkig heeft deze VW bus geen" rommel" chip,zodat deze zeker schoon is voor het milieu!

Lieve groetjes,
Evelyne