zondag 12 oktober 2014

Stickausstellung op 25 en 26 oktober 2014.

Net zoals in afgelopen voorjaar zijn er dit najaar weer Open Dagen bij de Stickstudio
 in Merzenich, Duitsland.
In dit bericht vertelde ik over hoe het contact tot stand is gekomen.



Ditmaal zijn er diverse handwerken van zowel Erica Uten als van mijzelf tentoongesteld. Natuurlijk zijn Erica, Tilly en ikzelf beide dagen ook aanwezig op dit adres:

Stickstudio
Am Buschfeld 5
Merzenich-Girbelsrath

De openingstijden zijn beide dagen van 10 tot 17 uur.

Er is gratis koffie en koek. Misschien dat we elkaar op 25 of 26 oktober zien?

Hier is een indruk te zien van afgelopen voorjaar.

Lieve groet,
Jeanny.

5 opmerkingen:

Truus zei

Wat een uiteenlopende soorten borduurwerken zijn er op deze dagen te zien-prachtig!
Leuke foto van jou met je rode geborduurde tas.
Wens jullie heel veel plezier tijdens deze dagen.Voor mij helaas te ver weg,maar was er graag heen gegaan.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Balsemien zei

Veel plezier Jeanny! Nee, ik zal niet komen kijken, is iets te ver!

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Voor mij is het echt veel te ver weg, maar ik wens jou wel heeeeeeel erg leuke dagen toe...
Liefs,
Mirjam

Hobbyrita zei

Het ziet er heel interessant uit, maar een beetje ver helaas. En hier zijn momenteel andere zorgen die prioriteit krijgen, helaas.
Succes en plezier daar!
Grtjes, rita.

liefdevoortextiel zei

Wat leuk voor jullie, ook veel succes!