zondag 28 september 2014

Nog eens iets met een hartje.

Maanden geleden borduurde ik op een restje linnen voor de fun uit Sampler and Antique Needlework Quarterly vol.14 een hartje in Hedebo techniek.
Na weken lag het lapje nog steeds op mijn borduurtafel en maakte ik op de andere kant nog eens het hartje met een iets andere invulling.
Ik had toen geen idee wat ervan te maken.

Afgelopen week ruimde ik mijn tafeltje op en kwam het lapje weer in mijn handen. Na wat vouwen, steekjes maken en aan elkaar naaien, is dit ding/zakje/tasje ontstaan.





Lieve groet,
Jeanny.

24 opmerkingen:

Pouwla zei

Hoi Jeanny,

ooooh das mooi! Dat zou mooi op mijn kaptafel staan! Prachtig hoor, uhhh 24 november ben ik jarig, hihi.
Liefs Pouwla.

gerrie zei

Geweldig, wat ontzettend mooi!
Groetjes Gerrie.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Eigenlijk zoals altijd, prachtig borduurwerk. Het staat heel mooi zo bij elkaar.
Groeten, Joke

Hobbyrita zei

Wow, supermooi hoor! Jij hebt hier echt wel de goeie gouden handen voor, je tovert altijd iets mooi tevoorschijn!
Grtjes, rita.

Truus zei

Dit is weer een mooie foto met jouw handwerk--leuk tasje is het geworden en je kunt er goed wat kleine spulletjes in bewaren.
Is het nog gelukt met de kikkers na vouwen?
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

Hoe een klein lapje zomaar verandert in een prachtig romantisch tasje!
De vlinder ernaast ziet er ook al zo mooi uit.

lieve groet,
Betsy

Corrie zei

Heel mooi, wat romantisch.

Corrie zei

Wat een mooi romantisch tasje.

Elizabeth zei

Wat mooi, Jeanny! En zo zie je maar; eens komt er een goed idee ... soms duurt het even maar dat geeft niets.
Ik vind het een schitterend tasje!

Monica zei

Wow, dit is toch wel super leuk geworden, te mooi om iets 'in' te doen

Marga zei

Hallo Jeanny,

Wat heb je dat weer prachtig mooi gemaakt en zo netjes, zoals jij werkt. Dat maakt het extra mooi.

Groetjes, Marga

JudyC zei

What a beautiful heart!

Anoniem zei

wat een creatieve,bezige bij!!!Chique!M.H

Anoniem zei

Wat een leuk idee!
En de vlinder blijft toch ook een schatje.
Het blijven kunstwerkjes!

Liefs, Gerry

Annelein zei

Wat is dat leuk geworden!!

marga zei

OO wat is dat een mooie en lief tasje.
Zo fijntjes gemaakt geweldig.
Groeten
Marga

Evelyne zei

Mooi tasje is het geworden.
Leuk om een klein werkje in mee te nemen!
Lieve groetjes, Evelyne

Our photos zei

Prachtig borduurwerk, Jeanny!
Groetjes...

Marian zei

Ohhhh, wat een schattig tasje, leuk voor kleine rommeltjes op de kaptafel.

De borduurvrouw zei

Het is een prachtig tasje Jeanny, past leuk bij je hartje. Welke Hedebotechniek heb je gebruikt? Liefs en groeten, Nienke

liefdevoortextiel zei

Weer een mooi tasje voor bij je andere snoezige tasjes!

Balsemien zei

Hoe krijg je het toch voor elkaar zo keurig en mooi? Knap werk!

Anny zei

Oh, wat lief!

Lenie zei

Prachtig tasje Jeanny.

Groetjes Lenie