maandag 29 juli 2013

De collectie van Micheál & Elizabeth Feller.

Tijdens mijn blog pauze heb ik een onvergetelijke trip gemaakt naar Engeland.
Mijn vriendin Erica is bevriend met Micheál en Elizabeth Feller en nu deed zich de gelegenheid voor om met Erica, vriendin Tilly en een beperkte groep van de Lapzussen af te reizen naar de Fellers om hun collectie te bekijken.
Direct nadat we in Engeland arriveerden met de Eurostar heeft Bertie van Samplers & Buttons zich aangesloten bij de groep.

Om even op te frissen wat de collectie inhoudt. Er zijn twee boeken verschenen:


Dit is het eerste boek ISBN 978-0-9552086-5-2, verschenen in 2011
en


dit is het tweede deel ISBN 978-0-9552086-6-9, verschenen in 2012.

Alle merklappen en andere prachtige handwerken die zijn beschreven in deze beide boeken, zijn in hun huis te zien.

Gezien het feit, dat Micheál en Elizabeth nogal op hun privacy staan, plaats ik geen foto's op mijn blog.
Ik kan slechts een foto van ons allen laten zien, waar we bij elkaar staan vlak voordat we via de oprijlaan naar hun huis lopen.....!


Jullie kunnen je wel voorstellen, dat dit voor mij een droomreis is geweest.

Wanneer iemand interesse heeft in één van deze boeken kan informatie worden ingewonnen bij:
erica.uten@outlook.com


Lieve groet,
Jeanny.

16 opmerkingen:

Bertie zei

Het was inderdaad onvergetelijk Jeanny en ook leuk om je in het echt te ontmoeten;))
lieve groetjes

Erna zei

Wat zullen jullie genoten hebben, geweldig..
Liefs
Erna x

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat GEWELDIG Jeanny.. kan me voorstellen dat het een mooie trip is geweest :-) !

Anoniem zei

Wat enorm leuk voor je, Jeanny, dat je deze reis kon maken. Dat moet voor jullie actieve handwerksters een droomtocht geweest zijn.
Laat je nog een keer een paar plaatjes zien uit het boek. Want ja, ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig!

Liefs, Gerry

Evelyne zei

Wat een buiten kansje. Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt van al dat moois wat je daar te zien kreeg.
Super voor je om dit mee te maken.

Lieve groetjes, Evelyne

Marian zei

Wat een geweldige dag zal dat geweest zijn, fijn dat je dat mocht meemaken. Nu er van nagenieten.

Ellen zei


Wat leuk!! Echt een onvergetelijke trip met heel veel indrukken ;)
wat zal je genoten hebben ..super hoor ;)

Groetjes Ellen

Guusje, zei

Wat geweldig dat jullie deze reis konden maken en ze in het echt mochten zien. Dat zal genieen zijn geweest.

Hobbyrita zei

Dat zal wel een prachtige dag geweest zijn, om zoveel mooi handwerk te mogen bekijken in privé-sfeer! Onvergetelijk!
Grtjes, rita.

Truus zei

Wat een onvergetelijke dag zul je daar hebben gehad. En dan om daar prive al dat moois mogen bekijken.
En je hebt vast nieuwe ideeen opgedaan voor weer een mooi handwerk.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Hahahaha, dus zo ziet een zwerm geluksvogels er uit!
Van kind af aan werd mij geleerd dat je niet jaloers mag zijn op anderen, maar af en toe is het wel heel moeilijk om daar naar te leven. Wat heerlijk dat jullie als kinderen in Luilekkerland hebben mogen rondlopen in het huis met de handwerkverzameling van Elizabeth en Micheál Feller.

Met hartelijke groet,
Maria.

Hetti zei

Wat een heerlijk minitripje naar Engeland, met als kersen op de taart zoveel moois om te bewonderen!
Fijn dat jullie er zo van genoten hebben en ....de zomer is nog lang niet voorbij ;-)))
Geniet ervan en groetjes, Hetti

berthi zei

WAUW, wat een heerlijke luxe om met zoveel gelijkgestemden deze bijzondere reis te kunnen en mogen ondernemen. Dat wordt lang nagenieten! Het zijn twee schitterende boeken!

MarianneD zei

Fijn dat jullie zo'n leuke reis hebben gemaakt!Nu lekker nagenieten...;-)
lieve groet,Marianne

Willy zei

Wat een speciaal uitje Jeanny. Jullie boften.

lheurebleue zei

inderdaad een droomreis. en wat een prachtig borduurwerk!