maandag 5 oktober 2020

Linen & Threads SAL, 2.

In mijn bericht van 11 juni liet ik jullie mijn vorderingen tot dan toe van de SAL van Linen & Threads zien. 
Inmiddels zijn er al 10 delen, elke eerste van de maand verschijnt er een, en ziet mijn lapje er nu zo uit.


Geborduurd in ‘petit point’ op 14-draads linnen met DMC kleur 75, (niet meer verkrijgbaar) gemêleerd rood. Deze is vergelijkbaar met kleur 115, waarbij de nuancen wel sneller verlopen.
Het lapje is inclusief zoom slechts18,5 x 18,5 cm.
Er komen nog twee delen.

Lieve groet,
Jeanny.

8 opmerkingen:

Annelies zei

Wat wordt hij mooi !

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

.. MOOI rood Jeanny, en ook al weer bijna klaar !

Willy zei

Wat wordt het prachtig Jeanny. Ik moet september en oktober nog.

Anoniem zei

Wat word dit een prachtig merklapje, maar nog mooier vind ik het rode schaartje,
is deze nog ergens te koop ?

Jeanny zei

Geen idee, dit schaartje heb ik al jaren😊

Jeanny zei

Dank je Annelies😊

Jeanny zei

Dank je Petra, nog twee maanden, dan is hij af😊

Jeanny zei

Dank je Willy en succes met borduren, het is een leuk patroon hé?!