dinsdag 20 februari 2018

Een fiets met...

Toen IkorniQuilt vorige week woensdag op Facebook foto’s van hun stand op de Handwerkbeurs plaatste, was er een fotootje bij met deze fiets met...
Ik was op slag verliefd!


En omdat ik afgelopen zaterdag toch naar de beurs zou gaan in Zwolle...


Nu woont ‘Hasie’ (zo noem ik haar) met fiets en al hier in huis.

Bij Simone van Soed Idee had ik een lapje stof besteld, toevallig ook met haasjes, dat ik diezelfde dag kon ophalen.
Ook het mini mandje kon ik niet laten staan, het past immers precies achter op de fiets.


Hasie zal wel vaker langskomen om dingen te laten zien.

Lieve groet,
Jeanny.

5 opmerkingen:

Marion zei

Laat Hasie maar vaak langs fietsen. Ze is zo poepig.

Truus zei

Wat enig is jouw haassie!
Nee zoiets leuks kan ik ook niet laten staan.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Elizabeth zei

Die verliefdheid kan ik wel snappen!

ireneinhetatelier zei

Och, dat schattige snoetje..., die wil je werkstukken wel komen showen!

Lida zei

Nu ben ik jaloers! Ik was er meteen weg van, maar gelukkig heeft hij een goed thuis gekregen!
Groetjes
Lida