woensdag 28 juni 2017

Emmanuela Chianello, update 2.

Er is weer een stuk geborduurd van de merklap met die bijzondere afmeting.
Klik hier voor de informatie die ik er de eerste keer al over gaf.


In het tweede stuk van de merklap heb ik hier en daar wat pittiger kleuren gebruikt dan is aangegeven op het patroon. Tevens heb ik over de hele breedte van de lap net boven de onderste rand, 3 draden uitgetrokken en hiervoor drie donkergrijze draden ingeweven. 


Inmiddels is de breedte van de lap al 60 cm.
Nu verder aan het derde en tevens laatste gedeelte.

Lieve groet,
Jeanny.

3 opmerkingen:

Annelies zei

Een bijzondere lap. Erg mooi !

Annie Kingma zei

Heel mooi, zo fijntjes
Groetnis Annie

Anoniem zei

Dag Jeanny, Ik zag je werk in het museum in Goes. En was zwaar onder de indruk. Geweldig, wat een werk. Letterlijk en figuurlijk. Ik schreef er een blog over: http://bertiebo.blogspot.nl/2017/06/borduurwerk-in-een-museum.html En ik ga je volgen. Groet van Bertie