zondag 18 juni 2017

Een mix van.

Het patroon is Pastell Nr. 2- Grün van Werkstatt für Historische Stickmuster, waarbij volgens het patroon 4 kleuren groen worden gebruikt.
Eigenwijs als ik ben heb ik een Entdeckerpäckchen van Au ver a Soie in de kleur turquoise-chocolat hiervoor gebruikt (een mix van diverse zijden garens). Verder mixte ik kleur 3782 van DMC Broder Special in dikte 25 erbij.
Zo ontstond dit mooie vierkant, een mix van patroontjes op 14-draads linnen.
De afmeting is 16 x 16 cm.


En dan..., wat doe ik met dat vierkant? Weer verwerken op een deksel van een doos?


Ik heb het vierkant gevoerd met een effen stof en er een puntzak van gemaakt.


Ik kan er eventueel de Apple Pencil in opbergen, zodat die niet zoek raakt...,

of iets anders...


Lieve groet,
Jeanny.

7 opmerkingen:

Lida zei

Wat leuk geworden! En van die puntzak maak je heel eenvoudig een schaaretui met een lusje en een mooie knoop! Maar wat je er ook van maakt het is een pronkstuk! Groetjes
Lida

Marjan zei

Wow... prachtig!!

P11otter zei

Dat is een hele leuke!mooie kleuren combinatie ook!

Elma zei

Een mooi zakje voor frietjes.

ALICE MARGAUX zei

Prachtig die kleuren en heel mooi geborduurd. Een super idee om een puntzakje ervan te maken. Zonnige groeten uit New Orleans, Alice

Corina zei

erg mooi!

Sok Sareth zei

Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
Thank for your very good article...!

ผลบอลเมื่อคืน