zondag 19 januari 2014

Breirol af.

Hier liet ik het begin zien van mijn eerste breirol en hier het vervolg daarop. Inmiddels is de rol klaar. Er zijn in totaal 54 breipatroontjes gebreid met naalden nummer 2.
De totale lengte is 4.55 meter.



Hier de drie verschillende breirolletjes die ik heb gemaakt.

Klik om een filmpje van de breirol in zijn geheel te bekijken.



Ik hou er niet van om restjes garen te bewaren en laat me nou op het internet een voorbeeldje tegenkomen van een klein konijntje, weliswaar gehaakt, maar ik heb het gebreid van het allerlaatste restje katoen.


Is het geen snoepie??

Lieve groet,
Jeanny.

35 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar Jeanny wat een werk, wat een kunstbreiwerk; het is moeilijk en onmogelijk om nog woorden te vinden om te feliciteren!M.H

Annelies zei

Wat mooi !

Anoniem zei

Love it all so beautiful

erika

Marga zei

Leuk, zo'n breirol en prachtige ajourpatronen zitten er tussen! Heb je alle patronen ook bewaard op nummer ofzo?

Groetjes, Marga

Jeanny zei

Marga, ja ik kan alle patronen terugvinden.

josé zei

Prachtig Jeanny
Hier kan ik nog een hoop van leren.
Liefs José

Ik ben weer thúis

Mir zei

Hallo Jeanny,
Doordat ik een "klik" zag op facebook (randje per week) werd ik nieuwsgierig. Even kijken dacht ik. Wat maak je prachtige dingen! Ik kom graag nog eens neuzen op je blog!

groet, Mirjam

Willy zei

Leuk filmpje heb je erbij geplaatst. Prachtige patroontjes heb je in je breirol verwerkt. Fijne zondag, lieve groet

Cora Hoekstra zei

Wat een mooie rolletjes, alleen al het kijken erna is een feestje

Anoniem zei

Hallo Jeanny

Wat is hij nmooi geworden.
Nodigt mij uit om de mijne af te maken.
Groeten
Annemieke van der Tol, Terneuzen

AnitaS zei

Wat een prachtige rol is het geworden. Iets om heel trots op te zijn.

La Comtesse zei

I love rabbit!!!
Loredana

Margriet zei

Wat mooi ! En zo fijntjes, op pen 2. En het konijntje maakt hel helemaal af. Ik heb ook nog twee onafgemaakte breirollen liggen.
Lieve groet Margriet

liefdevoortextiel zei

Mooi je brei rollen, breien is niet zo mijn ding.

Guusje, zei

Het is zeker een snoepje en wat zijn je breirollen prachtig.

marcella zei

mooi breirolletje...maar....volgens mij heb je angstige momenten beleefd tijdens het breien... een leuk filmpje, hoor ;)

Hilda zei

De rollen zijn prachtig en het konijntje is echt een poepie

Our photos zei

Wat een leuke rolletjes en een lief konijntje, Jeanny!
Groetjes, Sonnja

Betsy zei

Prachtige breirollen! Doet mij er aan denken dat die van mij ook nog steeds niet af is...
Het konijntje heb ik ook al eens gemaakt (staat op mijn blog. Ik vind het zo lief.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Phebe and Jane zei

Wauw, wat een prestatie!
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Ik sta steeds weer verbaasd over je inventiviteit. Wat een prachtig beestje van een restje wol.
En wat een ongelofelijke breirol, heel mooi! En dat op pen 2.
Ik was de 82e die het filmpje bekeek!

Liefs, Gerry
Ook voor Luc voor het fotograferen en filmen!

Tony zei

Hallo Jeanny, wat een werk.Maar het is prachtig.Groetjes Tony

Freubelmiep zei

grappig konijntje.
en een prachtige breirol !!
groetjes, Marianne

Lida zei

Gaaf je rollen, wat een mooi gezicht zoals die drie daar bij elkaar liggen! Dat konijntje is echt een droppie geworden en soms zijn de dingen van restjes leuker dan het originele! Groetjes
Lida

Elza zei

Bedankt voor lapje draadje 2 en je randjes worden prachtig.
En dan die brijrolletjes nog even niet normaal en ook al drie af.
Super.

sylvia zei

zeker een snoepie!! Maar als dat een snoepie is, zijn je rollen geweldige taarten!
Wat een rijkdom, he?!
Ik heb er eentje van 5.5 meter en nog drie onderweg!!!
groetjes, Sylvia

Erna zei

Wat een leuke verzameling Jeanny, zo lief met elkaar.
Liefs
Erna x

Marion zei

Prachtige rolletjes en dat filmpje is helemaal top, zo kan je goed zien welke patroontjes je allemaal gebruikt hebt.

Lieve groetjes van Marion

Francien zei

Prachtig!! Ik had gevraagd in een reactie op You Tube... waar ik voor het eerst je breiwol zag..... hoe je aan die patroontjes kwam maar na het uitgebreid lezen en bewonderen van je blog weet ik genoeg....wat een schitterende breirollen en je borduurpronkrol...geweldig.....ben er weg van....je bent een inspiratie....ga alvast de patroontjes van Jookies opslaan....en de breibijbel bestellen....bedankt voor de informatie en links....groetjes Francien.

Marijke zei

Prachtig Jeanny, echt een "rijkdom" zulke mooie breirollen.Lieve groet, Marijke

Annelein zei

Wat mooi al die rolletjes zo bij elkaar. En je konijntje is een snoepje om te zien.

Hobbyrita zei

Dit keer heb je een kanjer van een breirol gemaakt! Een heel werkje en dit op zulke fijne naaldjes, prachtig! En dat konijntje herken ik, heb het zelf ook al gemaakt :-)een echt schatje.
Grtjes, rita.

Anny zei

Wat een reuzerol! Echt een waardevol bezit.

Fuchsiaantje zei

Hallo Jeanny, allereerst bedankt voor je reactie op mijn blog, ik vind het fijn als de mensen reageren, geeft mij weer een duwtje om door te gaan. Wat jou werk brei en borduurwerk betreft
Ik vind het allemaal heel mooi en knap van je dat je dat allemaal kan. Vooral die breirol, in een woord prachtig met al die patronen er in. Ik blijf je volgen en reageren hoor. Groetjes, Riet.

Johanna Zweden zei

Wat mooi en wat een leuke konijntje
Een breirol heb ik nog nooit gemaakt! een idee voor volgend jaar winter
Fijn weekeinden groetjes Joke