dinsdag 28 augustus 2012

Nog steeds nagenieten.

Hartverwarmend en overweldigend kan ik het alleen maar noemen, wat een felicitaties. 

Zoals bloemen.....


kaarten.....


eigengemaakte en geborduurde kaarten en cadeau's.....


Op de laatste foto is een Hornbook te zien, een cadeau helemaal uit Groningen, persoonlijk in Sittard afgeleverd. Hierop kom ik binnenkort uitgebreid terug.
Verder ligt er een AH-theedoek bij. Dit is een verhaal apart.

Monique en Hannie waren tijdens de tentoonstelling in Roermond op vrijdag al van de partij. Monique wist blijkbaar dat ik in augustus jarig ben en gaf me op die vrijdag een klein cadeautje in de vorm van een bloem, gemaakt van een verknipte AH-theedoek en (tijdelijk) een cadeau, de AH-theedoek. Ze wilde hem nog graag even terug, want hij was nog niet helemaal af. Hannie heeft van deze handeling foto's gemaakt en stuurde me enkele dagen later deze prachtige kaart.


En op de verjaardag kwam de theedoek, nu helemaal af mét daarbij een schattig kussentje gevuld met lavendel en kijk eens naar de geborduurde afbeelding op het kussentje, precies ik...!




Op de laatste foto is te zien, dat helemaal rondom tussen de rode strepen tekst is geborduurd met woorden van handelingen die op mij van toepassing zijn, zoals bedden maken, wassen, handwerk, pronkrol, merklapperie, cursus geven en nog veel meer.....!

Allen hartelijk dank voor al dit moois.

Lieve groet.





27 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ben je heerlijk verwend, Jeanny! Heb je echt verdiend!
En wat leuk, je vriendin uit Groningerland, helemaal naar Limburg!
Geniet er nog maar even flink van na!

Lieve groet,
Gerry

Tony zei

Hallo Jeanny,Volgens mij ben je heel erg geliefd te zien aan alle cadeautjes en kaarten, leuk toch, Tony

twinpeakprimitives zei

It seems you are a blessed person Jeanny! Your gifts are so lovely! I am pretty sure that you' ll keep them carefully as long as possible!

Greetings,

Marion zei

Al die mooie kado'tjes zijn je echt gegund. Lekker om zo verwend te worden. Geniet nog maar even na!!!!

Lieve groetjes van Marion

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ongelooflijk wat ben jij verwend zeg. Maar wat me vooral opvalt is de creativiteit van iedereen. Ik word daar altijd weer heel stil van.

Geniet er van!

Heel veel groetjes

Wietske en zusje

Monica zei

Jeanny, alsnog van harte! 60, weer een mijlpaal. En wat een creatieve cadeautjes heb jij gekregen. Ongelooflijk leuk vind ik ook jouw kroontjes-kussentje

Shirlee zei

What beautiful gifts! Was it your birthday? If so, Happy Birthday!

Noor zei

wat een mooie cadeautjes heb je mogen ontvangen, leuk hoor! Ik kan me voorstellen dat je nog steeds nageniet van de uitgestalde spulletjes en kaarten!
Fijne dag, Noor

De borduurvrouw zei

Wat ben je heerlijk in het zonnetje gezet en wat een prachtige borduurcadeautjes heb je gekregen.

Annelies zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !! Wat ben je ontzettend verwend !!

Elza zei

Heerlijk lekker van genieten.

Lenie zei

Wat een leuke cadeautjes en kaarten Jeanny.

Groetjes Lenie

Lida zei

Wat leuk allemaal en wat een originele cadeautjes heb je gekregen! Nu nagenieten van al dat moois en geniet van je nieuwe levensjaar! Groetjes
Lida

sylvia zei

Fijn dat je zo verwend bent, had je vast en zeker verdiend!! Lieve groet, Sylvia

Anny zei

Je bent goed verwend. Prachtig die geborduurde theedoek.

liefdevoortextiel zei

Heel aparte kadootjes zitten ertussen, geniet ervan!

berthi zei

Heerlijk dat je zo verwend bent! Nu fijn nagenieten!

Mij viel direct het Hornbook op en vroeg me af waar we hebben het over hebben... Ik ben dus best een beetje nieuwsgierig!:-)

Anoniem zei

Wat een verwennerij! Ik ben heel nieuwsgierig naar het boek.

Willy zei

Wat een verwennerij. Mooie geborduurde presentjes zitten ertussen. Fijn nagenieten!
Lieve groet,

Guusje, zei

Wat ben je geweldig verwend, leuk om daar even van mee te mogen genieten.

Saskia zei

Pfff, let ik even niet op, ben je opeens 60 geworden!
Natuurlijk alsnog heel erg van harte gefeliciteerd!
Gelukkig hebben veel anderen wèl opgelet en heb je een berg aan mooie herinneringen aan deze mijlpaal.

Annelein zei

Wat een verwennerij. Heerlijk als mensen je zo laten zien dat je speciaal voor hen bent...

Nog van harte van mij!!!!

Liefs, Willeke

Annelein zei

Wat een verwennerij. Heerlijk als mensen je zo laten zien dat je speciaal voor hen bent...

Nog van harte van mij!!!!

Liefs, Willeke

Pietsje zei

Wat fijn dat je zo verwend word. Het is je van harte gegund. Geniet er maar van.
Fijn weekend.

marian'ne m zei

Alsnog proficiat !! Welverdiend verwend :-) Mooie presentjes, en ik ben nu super nieuwsgierig naar de inhoud van het boek !!

((zwaaii))... MM

marcella zei

ook van mij felicitaties al ben ik wat laat er mee ;) Je bent heerlijk verwend, geniet er van!

Evelyne zei

Jeanny van harte gefeliciteerd met dit lustrum jaar!
Wat ben je goed bedacht.
De theedoek ziet er mooi uit.
Ik vind je kussentje prachtig geworden,zo mooi afgewerkt!

Fijne week verder en lieve groetjes, Evelyne