maandag 28 december 2020

Het laatste bericht op dit blog.

Na ruim 10 jaren waarin ik 676 berichten heb geplaatst, ga ik stoppen met dit blog.
Ik blijf berichten plaatsen op mijn Facebook pagina. 
Daar kun je me volgen:

Een passender borduurwerk om mee te eindigen is er niet: een stoprol! 


Deze rol is 2 meter lang en bevat 33 verschillende doorstoppatronen. 


De patronen komen voor een groot deel van de Facebook-groep van Nan van der Storm, ook enige van Pinterest en een paar van mijzelf.


Lieve groet en vaarwel,
Jeanny.

26 opmerkingen:

Saskia Gijselhart zei

Het wordt dus ook je laatste jaarboek.
We kunnen gelukkig blijven genieten van je werk op Facebook en Instagram.
Het was een genoegen om je hier zoveel jaren te volgen. Dank daarvoor!

Jeanny zei

Inderdaad Saskia, het wordt ook het laatste jaarboek bij Blogger😊

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

.. een fijne jaarwisseling Jeanny, de allerbeste wensen in goede gezondheid voor het nieuwe jaar en tot ziens op "instagram" 💕!

Annelies zei

Wat een prachtige rol. Jammer dat je stopt met bloggen. We zien elkaar op Facebook en Insta.

Jeanny zei

Voor jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2021😊

Truus zei

Jammer maar begrijpelijk en dan maar berichten via Facebook volgen van wat je allemaal maakt.
Goede jaarwisseling en veel heil en zegen voor het nieuwe jaar.
groetjes, Truus uit Drenthe

quiltingmieke zei

Piep bedankt om al die tijd te mogen
genieten v/jouw werk, ik blijf je
volgen knuf

marga zei

Jammer maar erg bedankt voor de leuke handwerkstukken die je ons hebt laten zien.
Ik ben niet zo bekend met facebook dus wens ik je veel plezier en succes met alles wat je nog gaat maken.
Groeten
Marga

Marion zei

Het was zo fijn om al je berichtjes te lezen. Ik heb genoten van iedere letter en iedere foto.
Bedankt Jeanny dat we mee mochten genieten. Ik wens jou en Luc een fijne jaarwisseling toe en voor 2021 een mooi, gezond en borduurvol jaar toe. Lieve groetjes van Marion.

Anoniem zei

Instagram en Facebook volg ik niet ,dus succes .

Gr Magda

Alice zei

Jammer dat je stopt. Ik heb erg genoten van jouw mooie handwerk. Bedankt hiervoor.
Een gezond en gezellig nieuw jaar toegewenst.
Helaas zit ik niet op facebook en Instagram, dus kan je niet meer volgen.

borduursaramsades zei

Ooo das spijtig ga je missen hier

Lia Sep zei

Heb genoten van je prachtig werk.

Hetti zei

Dank je wel Jeanny voor de vele prachtige borduurwerken, inspiratie, naslagwerken en handige tips op je blog! Fijn dat we verder kunnen genieten op de andere sociale media. Groetjes XxX Hetti

Berna zei

Wat jammer dat je stopt met bloggen. Maar ik snap het wel. Het kost altijd veel tijd.
De stoprol is weer prachtig! Zie je op facebook.
Dank voor alle mooie werken die je hier liet zien.

Tilly zei

Jeanny bedankt voor alle mooie projecten die je hebt laten zien, en een inspiratie waren.
We zien je weer op facebook of insta.
Fijne jaarwisseling toegewenst.

Anoniem zei

Beste Jeanny, jammer dat je stopt, maar ik begrijp het ook wel. Ik heb de afgelopen jaren genoten van je handwerk en alle bijkomende info. Erg inspirerend. Facebook mijdt ik, maar ik ben blij dat je op instagram verder gaat. Ik wens je het allerbeste voor het Nieuwe Jaar met als eerste een goede gezondheid en uiteraard ook veel handwerkplezier. Lieve groet en dank van Aline van Dijk, Den Haag

AnitaA zei

Dankjewel Jeanny
Voor al die jaren leesplezier en inzicht op jouw borduurwerk, ik zal het gaan missen!!
Alle goeds wens ik jou voor al het andere dat jij gaat doen!
Groet
AnitaA uit Enschede

Anoniem zei

Lieve Jeanny,
Veel dank voor de vele jaren dat ik mocht genieten van je vele kleine en grote kunstwerken die uit jouw creatieve handen kwamen (en nog zullen komen)!!
Ik zal deze helaas niet meer kunnen volgen, want ik heb geen facebook en instagram!
Een goed einde 2020 en nog veel gezonde jaren komende!
Vriendelijke groetjes
Christelle

Anoniem zei

Ondanks dat ik je enorm ga missen, je creativiteit zal moeten missen , stuur ik mijn beste wensen voor een gelukkig en een gezond 2021.M.H.

marly zei

I found you on Instagram and Facebook, immediately requested to follow! Your remarkable needlework and finishes have brought such pleasure and inspiration to us. I hope you don't delete the blog, ten years of wonderful projects to look through. Will miss you here but so glad to know you will continue sharing. Good 2021 to you and family!

Evelyne zei

Bedankt Jeanny voor al je prachtig borduurwerk wat je al die jaren met ons hebt gedeeld op je blog. Zoveel inspiratie voor iedereen! Maar gelukkig post je nog op facebook en Insta dus blijf ik je daar volgen. Ik wens je een mooi jaar en veel creativiteit en blijf gezond!

Lieve groetjes Evelyne

anja zei

Jammer dat je ermee stopt. Bedankt voor de vele blogjes, het prachtige borduurwerk, de inspiratie. Het ga je goed!
(Op Instagram zit ik niet, op FB kijk ik zelden, dus ik denk niet dat ik je daar zal volgen.)

Willy zei

Je stoprol is prachtig, maar wat jammer dat je stopt met bloggen. Ik heb geen facebook en instagram :( Erg jammer, want ik geniet altijd van je prachtige handwerk. Lieve groet Willy

Zininquilten zei

Heel jammer maar ik snap je wel. Heb altijd heel erg genoten van al je borduurwerk en ook hoe je het ging bewaren. Inspirerend was dat voor mij. Het ga je goed en ik hoop dat je nog veel borduurtjes erbij mag maken.
Een lieve groet van Marion Blaauw.

Comfee zei

Jammer dat je hier stopt!