donderdag 2 april 2020

Setje ‘Alpaca’.

Tijdens het borduren van mijn pindrum kwam op internet een freebee uit Nashville voorbij van dezelfde ontwerpster als de pindrum, met ook die schattige alpaca’s. Ik wist meteen dat ik er iets mee wilde doen, maar het moest even wachten omdat ik andere plannen had.
Toen het zover was, vond ik het patroontje iets aan de grote kant voor het naaldenmapje dat ik voor ogen had. Ik begon boven in het midden met borduren en toen ik eenmaal onderweg was, verkleinde ik het patroon.



Ik heb dezelfde kleuren garen en linnen (19-draads) gebruikt als bij de pindrum.
Het gras, aan de onderkant heb ik hier ook laten terugkomen.


Leuk setje toch?

Lieve groet,
Jeanny.

10 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

.. niet alleen 'n leuk setje Jeanny👍, maar ook 'n SCHATTIG setje en super handig 👍😍🙋

Jeanny zei

Ja hoor Petra een heel leuk setje op mijn handwerk tafeltje 😊

Our photos zei

Wat een leuk setje, Jeanny!
Een fijn zonnig en gezond weekend.

Jeanny zei

Dank je Sonnja😊

Hetti zei

Enig setje en de kleur combinatie is zo mooi! Groetjes XxX

Jeanny zei

Dank je Hetti😊

Willy zei

Dit is ook erg leuk geworden. De blauwe ondergrond past er ook zo mooi bij.

Jeanny zei

Dank je Willy😊

Corina zei

mooi!

Jeanny zei

Dank je wel😊