donderdag 28 november 2019

Taadaa, nu weet ik het !!!

Jullie weten allemaal dat ik door de jaren heen heel wat geborduurd hebt. Dat waren vooral veel merklappen die ingelijst werden en in de woonkamer of in de hal een plek kregen.
Echter toen we begin dit jaar de trap hebben laten renoveren, heb ik de merklappen die van onder tot boven langs de trap hingen, laten verhuizen naar de ‘Merklapperie’, de voormalige cursus ruimte. Lees hier en hier. 
Ondertussen borduur ik voort.... en belanden de nieuwe merklappen onafgewerkt in deze  mooie rol.


 Hier zie je de 4 rode en 5 gekleurde lappen die daarin zijn opgerold.



Inmiddels stoort mij die kale muur langs de trap en ook dat behang! 

Maar...., dat dikke behang dat er al zolang op zit, daar kan ik met mooie spelden ook de netjes afgewerkte merklappen in vastprikken!!!
Eigenlijk heb ik van onder tot boven langs de trap een heel groot prikbord!!!

Ik ga me voorlopig bezighouden met het afwerken van de merklappen en ze dan een plek geven op dit 'prikbord'. Bovendien kan ik heel gemakkelijk wisselen, want daar hou ik wel van.
Zodra het toonbaar is, meld ik me.

Lieve groet,
Jeanny.

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent vindingrijk. Wat een energie! Groet uit een regenachtig Goes.

Jeanny zei

Leuk hè Nel, ineens kwam dat idee!

Anoniem zei

Geniaal!

Jeanny zei

😊

Berna zei

Goed idee! Wordt vast heel mooi.

Hetti zei

Geweldig!! Wat een goed idee voor een wissel tentoonstelling Jeanny!Alleen al dat afwerken.....gelukkig is het herfstachtig weer.😁😁
Liefs XxX Hetti

Jeanny zei

Hetti, dat afwerken vind ik een heerlijke bezigheid!

Jeanny zei

Dank je, ik hoop het!

sylvia zei

Slim! En wat een prachtige lappen 😋

Jeanny zei

Dank je Sylvia!

Lida zei

Gaaf idee, maar met de huidige plakkers kun je het ook zonder spelden op hangen!
Groetjes
Lida.

Jeanny zei

Daar zal ik eens naar op zoek gaan😊

Annelies zei

Wat een goed idee en zo leuk om deze plek weer in te richten !

Anoniem zei

Ik mis de verzameling in de hall, maar het nieuwe project gaat ook een succes worden. Zo kennen we je! Goede moed!M.H.

Evelyne zei

Wat een prachtige lappen! Goed idee dat prikken! Ben benieuwd naar het resultaat!

Lieve groetjes, Evelyne

Anoniem zei

Wat zijn dit schitterende merklappen Jeanny!! En zo mooi dat jullie muur helemaal kan worden "vol geprikt" met uw eigen kunstwerken!! Zo te zien kunnen er nog heel wat bijkomen hoor! Dus heel veel genieten van het borduren en er naar kijken!!
Lieve groetjes Christelle

Jeanny zei

Dank je Christelle!