maandag 17 september 2018

Six Red Alphabets is nu "the Star"!

Dit is het resultaat.


 De lap van 94 x 14 cm heb ik omgetoverd tot een ‘ster’, precies zoals ik in gedachten had.
Ik geniet ervan om zoiets in elkaar te zetten.




Eigenlijk was de bedoeling om de ster (zonder stokje) onder een stolp te zetten. Deze had ik al  hiervoor aangeschaft, echter de maat van 20 cm doorsnee bleek van de buitenkant te zijn, waardoor mij ster er niet mooi onder past.
Gelukkig viel mij in, dat ik nog een leuke standaard had.
In het filmpje zie je dat het ervoor gemaakt lijkt.



Lieve groet,
Jeanny.

9 opmerkingen:

Annelies zei

Wat origineel !

Jeanny zei

Dank je Annelies.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

.. wat een LEUK idee, mooi gemaakt Jeanny !

Jeanny zei

Dank je Petra.

BezigeBijMirjam zei

Weer eens wat anders. Mooi!🤗

Annelein zei

Wat is het leuk geworden... en toch nog anders dan je had gedacht... Maar je hebt helemaal gelijk... het lijkt voor elkaar gemaakt... ;)...

Anoniem zei

Hoe vindingrijk ,hoe origineel, hoe apart.M.H.

Evelyne zei

Heel origineel Jeanny! Mooi geworden! Lieve groetjes Evelyne

Lida zei

Heel mooi geworden en origineel! Groetjes
Lida