woensdag 20 juni 2018

Kleine dingen.

Dan rommel ik wat door ons huis met mijn handwerkspulletjes... en mag Luc weer opdraven met de boormachine om een rekje op een andere plek te hangen.
Dan richt ik een schaal in met kleine ‘schapen-kussentjes’ en een andere met ‘bunny-kussentjes’... en dan blijkt dat die laatste best leeg uitziet... en heb ik weer een reden om lekker los te gaan met kleine patroontjes, garens (zonder nummer) en stukjes linnen met bijpassende stoffen.


Maar nadat ik één klein kussentje heb gemaakt, bedenk ik dat Hasi met fiets en al tussen de kussentjes op de schaal kan staan.


Probleem opgelost!
De schaal is niet meer te groot en het is voorlopig weer naar mijn zin.

Lieve groet,
Jeanny.

9 opmerkingen:

Carine Remmery zei

Gezellig en leuke werkjes voor tijdens de vakantie! lieve groet Carine

Mrs. Sutherland zei

Ze zijn ook te leuk, die kleine dingen! En zo leuk als je het weer weet te etaleren.
Is gewoon voor elkaar gemaakt.

Groet van Mar

Truus zei

Leuk haasjeskussentje met dit stofje.
Moest even lachen bij het begin van je verhaal -zie het helemaal voor me hoe je daar met kussentjes in je handen door het huis loopt en dan roept Luc! En hij komt aangedraafd met de boormachine in de aanslag. Sorry heb teveel fantasie.
Geniet van je mooie schaal met Haassie en kussentjes.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

.. uit "het borduur-leven" gegrepen :-) !

Lida zei

Heerlijk zo'n mand vol snoepjes van kussentjes! En zo leuk die erbij gekozen stofjes! Ik kan er ook heerlijk mee rommelen! Staat altijd gezellig! Groetjes
Lida

Annelies zei

Het staat geweldig !

BezigeBijMirjam zei

Wat schattig al die haasjes en konijntjes! Een hele familie.🤗

Evelyne zei

O geweldig Jeanny al die konijntjes in de schaal en de super snelle haas op de fiets maakt het helemaal af!
lieve groetjes,
Evelyne

Mirjam zei

Wat een verrukkelijk schaaltje vol met moois en wat is Hasi een leukerd zeg.
Fijne zondag,
Liefs,
Mirjam