woensdag 18 oktober 2017

Sewing Mends The Soul.

Dit is de titel dat het patroontje van Casa Mia Designs kreeg en die op het patroon boven in de rand is weergegeven. Ik heb dat weggelaten en de rand laten doorlopen.

Het is geborduurd op Belfast 12,6-draads linnen met Aurifil (2 draden) kleur 2260. Ik wilde er in eerste instantie een kussen van maken voor op de bank. Maar de bank ligt al zo vol...
Nu heb ik er een ‘hangding’ met lus van gemaakt en afgewerkt met een bijpassende stof. Dezelfde die om de buis zit.




 Nu kan het aan elk knopje hangen...


of aan de deur van De Merklapperie...


het kan op de rugleuning de bank staan...


of boven in de boekenkamer op een richel.
In ieder geval genoeg mogelijkheden.

Lieve groet,
Jeanny.

9 opmerkingen:

Yolanda zei

Hoi Jeanny,
Weet jij hoe ik iets kan bestellen bij casa mia? Heb leuke patroontjes gezien maar kan geen mail-adres vinden.

Alvast bedankt, Yolanda

Jeanny zei

Helaas Yolanda, dat snap ik ook niet. Mijn patroon heb ik al een hele tijd in huis!

Radka zei

So sweet :-)
And yes, sewing mends the soul,
xx

Radka zei

Hi Yolanda,
it does say on the Casa Mia website, that the boutique will open in early spring!? May be that is the reason you can't find any contact information now?
xx

Annelies zei

Wat een leuk en lief borduurtje.

Truus zei

Enig deze bordurende meisjes.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Yolanda zei

Hi Jeanny en Radka,

Thanks... and yes, i think i must wait until spring, so sad!!

Silvana zei

semplicemente delizioso complimenti

Nina Hobbysite zei

Leuk en prachtig borduurwerk!