donderdag 17 augustus 2017

Sal Soed Idee 2017.

Ja het klopt, ik ben behoorlijk afgeweken van het originele patroon van Soed Idee.
In eerste instantie wilde ik niet meedoen, omdat ik vond dat er teveel ruimte was tussen de patroontjes onderling. Maar toen ik vorige week de diverse resultaten van anderen zag, leek het mij een uitdaging om met mijn restjes te proberen een leuk resultaat te creëren.


Het lapje is op 16-draads linnen geborduurd, met een muizentandje afgewerkt en is 17,5 x 13 cm.

Ik heb dit lapje nog extra speciaal gemaakt. In het cartouche prijkt namelijk het getal 65 !
Blij dat ik die leeftijd volgende week mag bereiken.


En het stapeltje 'restjes'-lapjes groeit.

Lieve groet,
Jeanny.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

En alweer bijzonder mooi.M.H.

Jeanny zei

Dank je Mia!

Hetti zei

Prachtig is de SAL van Soed Idee, ik vond de tussenruimtes ook te groot en wilde wachten tot het hele patroon geplaatst was en dan in elkaar schuiven.
Een hele fijne verjaardag gewenst volgende week, mooi om daar een herinnering van te maken!!
Liefs en XXX Hetti

Jeanny zei

Dank je Hetti😘

Lida zei

Heb het patroontje opgeslagen, zodat ik het ook op mijn manier kan verwerken! Het jouwe is beeldschoon geworden en alvast gefeliciteerd met je binnenkort bereikte mijlpaal!
Groetjes
Lida

Jeanny zei

Dank je Lida!

Guusje, zei

Wat een mooie invulling heb je eraan gegeven. Alvast een hele leuke dag gewenst volgende week en gefeliciteerd met deze prachtige leeftijd.

Jeanny zei

Dank je wel Guusje!

Anoniem zei

Hoi Jeanny,
Het ziet er weer prachtig uit: klein maar fijn ��
Groetjes, Mari-jan

Bianca Valentin zei

Een prachtig werkje en mooi zo afgewerkt met het muizentandje.
Alvast gefeliciteerd met je 65e verjaardag��

Jeanny zei

Dank je wel Bianca!