vrijdag 21 april 2017

The Quaker Sampler.

We zijn volop bezig met het voorbereiden, documenteren en inpakken van alle werkstukken voor de aankomende tentoonstelling in het Historisch Museum de Bevelanden in Goes.


Tussendoor heb ik tóch een merklapje op 16-draads linnen geborduurd, namelijk The Quaker Sampler van Threads Through Time.
Ook nu heb ik andere kleuren garen gebruikt dan in het patroon werden aangegeven.


Blijkbaar vind ik het spannend en uitdagend om op die manier te werk te gaan!
Het lapje is 17,5 x 17,5 cm en de dubbele zoom is 8 mm. breed.

Lieve groet,
Jeanny.

6 opmerkingen:

Truus zei

Veel plezier en succes met het inpakken van je werkstukken.
Jammer dat het aan de andere kant van het land is --te ver voor mij.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Hetti zei

Wat 'n prachtige kleuren Jeanny heb je gebruikt Jeanny! Jee volgens mij borduur je in slaap en in je dromen gewoon door. :-)
Heel veel succes met alle voorbereidingen en Marion en ik komen graag naar Goes om alle werkstukken te bewonderen!
Groetjes en liefs XXX Hetti

Annie Kingma zei

Zo mooi en fijntje dit borduurwerk, kleuren zijn zo mooi ook.
Veel succes op de tentoonstelling.
Geniet er van
Fijn weekeinde. Groetnis Annie

marijna zei

Mooi! Veel succes met de tentoonstelling

Tony zei

Hallo Janny. Veel succes met de tentoonstelling. Het borduurwerk is prachtig.Tony

Monica zei

Mooi is dit borduurwerk weer, (waar haal jij steeds de tijd vandaan?)
Veel succes met de voorbereidingen en de expo in Goes.