donderdag 23 maart 2017

Rosenball.

Om tijdens de dagen in Duitsland niet té fijn te borduren, leek het mij leuk om het patroon 'Rosenball' van Der Feine Faden te borduren. Dit patroon kocht ik twee jaar geleden op diezelfde locatie.
Het is een werkje in petit point op 8-draads Bellana met drie draadjes DMC-splijtzijde.

Begin van deze week was mijn werkje klaar en nu..., ik kan er een tasje van 16 x 16 cm van maken.... Ik had al een lapje stof uit mijn voorraad bijgelegd, maar naaien met de naaimachine is echt niets voor mij.

 Afgelopen dinsdag kwam Saskia bij ons. Zij had een zelfgemaakt tasje bij zich waarvan ik de afmeting, een handig A-4 formaat, precies goed vond en ik mocht haar mijn borduurtje en stofje meegeven.
Woensdagavond al krijg ik het bericht dat het tasje klaar is en vandaag is Saskia het persoonlijk komen brengen.

De geborduurde voorkant.

De achterkant door Saskia gemaakt

Binnenkant met Saskia's label.

Een beetje van Saskia en een beetje van mij, samen een mooi geheel!

Kijk eens op www.sgon.nl waar je meer tassen van Saskia's hand kunt bewonderen.


Lieve groet,
Jeanny.

2 opmerkingen:

Annelein zei

Wat een prachtig borduurwerkje... en wat leuk verwerkt...

Guusje, zei

Wat een mooi werk en wat een mooie en handige tas.