zondag 26 februari 2017

Ik ben zo blij, zo blij...!

De meeste van jullie weten vast wel dat ik veel borduur. Onze muren hangen vol met merklappen en ook kasten en laden zijn rijkelijk voorzien van handwerk in allerlei soorten. Er zijn al twee pronkrollen ontstaan, waar veel kleine handwerken in zijn verwerkt en op die manier niet veel plek opeisen.
Er liggen ook nog werkjes in mappen waar ik eigenlijk niet weet wat ik ermee moet...
Tot nu, want kijk eens hoe mooi passend deze handwerken op de deksels van de dozen passen. De dozen die al zeker 4 jaren in de kast stonden.

 





Onderstaande Schwälmer kronen maakte ik in 2013 (klik en klik). De lijstjes, die in de kast bij de voorraad lijstjes lagen, lijken wel ervoor gemaakt.


 Als puzzelstukjes in elkaar gevallen, kun je zeggen.


In de doos met het Reticello deksel kunnen al de kleine Reticello werkjes worden opgeborgen, zodat ze niet altijd in het zicht staan.
Bovendien krijg ik op die manier weer ruimte voor nieuwe handwerken...

Lieve groet,
Jeanny.

12 opmerkingen:

christine zei

Pfff wat ben je toch een kunstenaar met naald en garen

Truus zei

Mooie oplossing voor je borduurwerk en het staat goed op de dozen.
Gezellige zondag
groetjes, Truus uit Drenthe

Radka zei

I love the Hardanger box, second down; beautiful :-)
xx

Marion zei

Zo zie je maar weer, voor alles is een oplossing te vinden. En wat voor een oplossing. Prachtig Jeanny.

Lida zei

Helemaal perfect en veel beter dan op een hoop. Prachtig geworden allemaal. Groetjes
Lida

Jeanny zei

Radka, that is not Hardanger but Reticello😊

Mirjam zei

Wat prachtig zo, die dozen. Zo geeft het deksel mooi aan wat er in zit.
Wat maak je toch super mooie handwerken Jeanny...
Fijne zondag,
liefs,
Mirjam

JudyC zei

Beautiful! Love them all!

Fuchsiaantje zei

Hallo Jeanny, ik ben Riet van de blog Fuchsiaantje en kom op jou blog via mijn dochter Mirjam die heeft al veel werkjes van jou geborduurd. ik vind ze heel mooi en knap van je dat je steeds weer nieuwe patroontjes op je blog zet. Die doosjes vind ik heel mooi. Ik ga je ook volgen op je blog. Nog een fijne avond en groetjes van mij, Riet.

Anoniem zei

Dat is nog maar eens buitengewoon mooi.M.H.

Anoniem zei

Weeral PRACHTIGE afwerking Jeanny!! (ik val veel in herhaling hé!)
Knappe prestatie, deze doosjes mogen zeker in de kijker staan!
Fijne avond verder!
Lieve groetjes
Christelle

Tony zei

Het is heel erg mooi. Jeanne ik reageer niet meer zoveel op je blog omdat ik reacties geef op Facebook. Ik doe bijna niets meer met mijn blog. Maar ik blijf je volgen.Groeten Tony