maandag 29 augustus 2016

Blok 43.

Dit is blok drie van de vier.





Lieve groet,
Jeanny.

7 opmerkingen:

Unknown zei

prachtig... dat wil ik ook leren.. hoe?? mag ik de patronen en of waar ik kan kopen...

Jeanny zei

Karin, in het bericht van 19 augustus op mijn blog, schreef ik dat deze patronen uit het tijdschrift Anna april 2016 komen.

Anoniem zei

En alweer zo mooi!M.H

Annelein zei

Wat mooi allemaal!!!! Hmmm... toch ook maar op zoek naar Anna. Had ook al eens bij een lieve vriendin in een oude Anna een tafelkleed zien staan met allemaal vierkantjes... Die staat ook nog op mijn verlanglijstje...

Heerlijk dat we zoveel moois bij jou kunnen zien...

liefdevoortextiel zei

Leuk om weer eens Hardangerwerk te zien !

liefdevoortextiel zei

Mooi, leuk om weer Hardanger borduurwerk te zien!

Mirjam zei

Ik ben diep onder de indruk. Ik vind het fantastisch.
Fijne dag,
liefs,
Mirjam