maandag 1 september 2014

Dat is pas thuiskomen!

Wat is het leuk om na een heerlijke vakantie waarin Luc en ik allebei een jaartje ouder werden, thuis te komen en zoveel felicitatie kaarten en leuke verrassingen te vinden.
Heel veel dank hiervoor!


 Dan lag ook het tijdschrift van onze Merklappen vereniging 'Merkwaardig' in de bus. Voor mij ditmaal heel bijzonder, omdat er zowel op de voor- als achterkant een door mij geborduurd kussen is afgebeeld met verderop in het blad een pagina met de uitleg hierover.



En tijdens de vakantie heb ik kunnen borduren.....! Dan merk je pas wat je thuis veel tijd in andere (noodzakelijke) dingen moet steken.

Het deel van Sampler 1837 uit mijn vorige bericht is helemaal af en ik moet nu wachten op het tweede deel dat verschijnt in SANQ Autumn 2014.


Mijn randjes zijn ook helemaal bijgewerkt.


Er is nog een borduurwerkje klaar, maar dat werk ik eerst af en zal ik hopelijk snel laten zien.

Lieve groet,
Jeanny.

11 opmerkingen:

Marion zei

Wat ben je druk geweest tijdens je vakantie. Alles ziet er weer toppie uit.
Lieve groetjes van Marion.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

PRACHTIGE plaatjes Jeanny.. echt genieten ! lieve groet,

Pouwla zei

Hoi Jeanny,
nog van harte gefeliciteerd! En wat ben je vlijtig geweest in de vakantie! Ziet er prachtig uit allemaal.
Liefs Pouwla.

Truus zei

Nog van harte gefeliciteerd allebei en nog vele jaren in goede gezondheid.
Nog geen tijd gehad om Merkwaardig in te kijken,wel het mooie borduurwerk bewonderd aan de buitenkant.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Jij en Luc allebei gefeliciteerd hoor. Lekker om dan een weekje op vakantie te zijn...
Die sampler vind ik heel erg mooi, daar staan nog eens mooie 'randjes' op...
En randje per week is hier ook helemaal bij...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Lieve Jeanny en Luc, van Harte Gefeliciteerd met jullie beider verjaardagen!
En fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.
En je hebt weer mooi geborduurd!

Veel liefs, Gerry

Hobbyrita zei

Nog gefeliciteerd! Fijn dat je zoveel kon borduren op je vakantie. Je sampler is supermooie geworden en ook je randjes zien er weer geweldig uit! Superleuk als je handwerkjes in een tijdschrift komen, een hele eer.
Grtjes, rita.

P11otter zei

Wat leuk al die kaarten. Wat zul je trots zijn op prachtige kussens die op de voor en achter pagina staan. Je maakt prachtig borduurwerk!

josette.272@gmail.com zei

magnifique j adore

De borduurvrouw zei

Dat is inderdaad gezellig thuiskomen met zoveel post op de mat. Nog van harte gefeliciteerd voor jullie allebei en nog vele gezonde jaren samen.
Liefs en groeten, Nienke
P.s. Je merklap is schitterend
P.s.2 Leuk dat je in Merkwaardig staat!

Johanna Zweden zei

Nog van Harte gefeliciteerd Luc. en jij ook Jeanny
Wat worden je randjes mooi
En ja heb genoten van je kussen, ben sinds kort lid van merkwaardig, en kan nu naar iets uit kijken, om van te genieten
Wat een mooie merklap is dat
Groetjes uit Zweden