dinsdag 19 augustus 2014

Tassen...., je hebt er nooit genoeg! 2

En hier nog een tweede exemplaar van de juten AH tas. Het is zo leuk om te doen en ik heb er echt twee nodig.




Voor deze tas heb ik stof van Laura Ashley gebruikt aan de buitenkant en een rode lap voor de binnenvoering. Verder natuurlijk een binnenvak, altijd gemakkelijk, met een mooi bijpassend motief.

 Net als vroeger bij de start van een nieuw schooljaar heb ik nu nieuwe tassen om mijn mappen mee te nemen als het nieuwe cursus seizoen begint.



Lieve groet,
Jeanny.

25 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Deze is ook al zo mooi... mijn tas vordert al flink, nog een paar stukjes en dan is de buitenkant helemaal omhaakt, inclusief het hengsel... Dan moet ik nog een lapje zoeken voor de binnenkant, ik maak er ook zo'n vak in, dat is wel heel handig. Deze tas gaat mooi dienst doen als wij een handwerkavond of crea-avond hebben, dan kan daar mijn handwerk in meegenomen worden...
Enne die tweede die gaat er hier ook komen hoor...
Ik wens je een heel fijne middag,
Lieve groet,
Mirjam

Marjan zei

Het is weer een mooie tas geworden! Wat leuk dat je net als vroeger met nieuwe tas naar 'school' kunt gaan.
We zaten vandaag wel op dezelfde golflengte: ik heb net ook over mijn 2e AH tas geblogd ;-)
Groetjes weer

josé zei

Lieve Jeanny ze zijn prachtig!! Geniet er van als je op stap gaat.
Ik heb al jaren eigen gemaakte tassen. maar slappen.
Niet zo stevig als die van jou.
Bij jou kan er veel meer in, dit word genieten voor je.

Liefs José

Corrie zei

Mooi stel zo bij elkaar. Nu maar hopen dat de tassen ook nog stevig zijn. Maar dat kan jij mooi uitproberen met al die boeken erin.

Truus zei

Ook deze is weer mooi geworden Jeanny.
Bevalt jou de binnenzak? Bij mij 'valt' het steeds om,maar als ik het in 't midden vast zet,dan past m'n autopapierenmapje niet meer.Heb je de stof verstevigd?
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Hoi Jeanny,
Je hebt er helemaal slag van zolang het om stof en naald en draad gaat.
Ook deze tas is prachtig en passen helemaal bij het doel.
Heel veel plezier ermee!
En een fijne avond!

Liefs, Gerry

Annie Kingma zei

Prachtige tas ook deze.
Groetnis Annie

Anoniem zei

En alweer zo'n chique tas.Formidabel!M.H.

freubelmiep zei

Leuk idee Jeanny, die tassen en je kunt er inderdaad niet genoeg van hebben. lieve groetjes, Marianne

Truus zei

Dank je Jeanny voor je antwoord.Zal het de volgende keer verstevigen.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Elma zei

Je bent er weer helemaal klaar voor.
Het nieuwe borduurseizoen gaat weer beginnen. Veel plezier met elkaar.

Jeanny zei

Truus, het binnenvak is dubbel en van vrij stevige stof.

Anny zei

Je hebt de smaak echt te pakken hoor. En .. zo een nieuw seizoen beginnen doet wel heel erg denken aan de tijd van een nieuw schooljaar en boekenkaften.

Marian zei

Ik vind ze geweldig, ik denk dat ik ook maar eens een tas ga scoren bij AH. Ze zien er prachtig uit.

Yolanda zei

Hallo Jeanny, Ik heb vorige week 3 tassen gekregen van AH en wil ze gaan oppimpen. Heb jij je tas eerst uit elkaar gehaald om de stofjes er op te naaien? Ik ben druk aan het zoeken naar opgepimte tassen met stofjes maar ik kan alleen maar gehaakte vinden. Dus ben heel nieuwsgierig hoe anderen het met stofjes doen. Grtjs Yolanda

Monica zei

Oooh, ook deze is weer super leuk en mooi geworden, en nu maar boodschappen doen hè...

Johanna Zweden zei

Jeanny ze zijn schitterend,
Nu je zal er veel bekijks mee krijgen
Groetjes uit Zweden en een fijne dag

Jeanny zei

Yolanda, lees even mijn vorige bericht. Daar heb ik verteld hoe mijn werkwijze is.

Lenie zei

Jeanny wat zijn ze mooi en van binnen ook zo mooi. Hier zal je veel bekijks mee hebben.

Groetjes Lenie

Villa Zeezicht zei

Erg mooi Jeanny, juist door de eenvoud van de gebruikte stoffen! De meeste gehaakte en gebreide vind ik persoonlijk vaak wat druk, maar deze kan me helemaal bekoren :)

Hobbyrita zei

Je kan echt niet genoeg tassen hebben, volledig met je eens! En ook deze is weer een plaatje geworden Jeanny, je bent toch superhandig hoor, hoe krijg je het altijd weer voor mekaar, zo mooi!!!
Grtjes, rita.

Pouwla zei

Heel leuk gemaakt Jeanny!
Liefs Pouwla.

Willy zei

Deze tweede is ook prachtig. Het is ook een fijn formaat. Een fijn nieuw handwerkjaar ermee. Lieve groet,

Evelyne zei

Wat een leuk idee!
Het zijn leuke tassen geworden Jeanny.
Stevig zijn ze, dat weet ik.

Fijn weekend en lieve groetjes, Evelyne

Dirkje Spreeuw zei

Wat een leuk idee Jeanny. Ik had nog een tasje liggen van de kaasboer en daar ben ik naar aanleiding van jouw berichtje ook mee aan de slag gegaan. Ik zal straks wat foto's op mijn blog zetten.
Bedankt voor de inspiratie!
Groetjes,
Paula