zaterdag 20 maart 2010

Beatrix Potter's Quaker merklap.







Zoals ik had beloofd in de log van 14 maart, laat ik hier het resultaat zien van het tweede sierkussen voor ons bed.
Allereerst de foto van de merklap zelf.
Dit is de Beatrix Potter quaker merklap. Deze lap heb ik in één kleur rood (DMC 815) geborduurd. Voor de initialen heb ik de andere kleuren gebruikt (uit de Mary Wigham merklap).
Dit heeft volgende reden. Ik mijn gedachten heb ik deze lap opgedragen aan mijn schoonouders/familie. Aangezien er 6 personen in voorkomen, die beginnen met een letter M, heb ik door het kleurgebruik hierin het onderscheid gemaakt.

11 opmerkingen:

Erna zei

Dag Jeanny, wat een schat van een kussen, en wat een geweldig idee is dit weer.
Liefs
Erna

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Mooi Jeanny , prachtige merklap..... daar dan een kussen van gemaakt n je moet er maar opkomen ! Het is schitterend !!

Bertie zei

Ohhh wat mooi, geweldige kleur en zo mooi gemaakt!

Elma zei

Al weer een prachtig object, we kijken al weer uit naar het volgende object.
Elma

Oude lappen zei

Jeanny het is erg mooi geworden hoor! Jij kunt dat nogal afwerken zeg!
Proficat!
groetjes liliane

els [herten] zei

Proficiat met je blog,ziet er schitterend uit.
Ik heb vooral genoten van je prachtige uitwerking van de motieven op de kussens met een persoonlijke interpretatie.

La Comtesse zei

This blog is beautiful indeed!
I will follow him/it gladly...
A regard from Italy!
Loredana

Marie-Antoinette zei

Heel leuk Jeanny dat je een blog begonnen bent. Bewonderde je werkstukken al op je andere site maar kan je nu beter volgen en je borduurwerken zien ontstaan.

Carin zei

Wat is dat een prachtig kussen geworden !

N E E D L E P R I N T zei

Your cushions are an inspiration - may we show them on the Needleprint Blog please?

Jeanny zei

@ Needleprint. Of course you may show them on the Needleprint Blog.