zaterdag 13 april 2013

Oproepje!!!

Vandaag tijdens de bijeenkomst van Merkwaardig in Nijkerk heb ik mijn Fitbit verloren. Dit is een electronische stappenteller. De foto laat een exemplaar zien. De mijne heeft i.p.v. het blauw een roze kleurtje.



Mocht je hem hebben gevonden, zou ik graag een mailtje ontvangen.


AANVULLING:

Vriendin Tilly en ik hebben samen geluncht in de ruimte helemaal rechts achterin. Tijdens de terugreis met de trein ontdekte ik dat ik de Fitbit kwijt was. Hier vertelde Tilly, dat er na de lunch een mevrouw bij haar is geweest met het apparaatje; dit lag namelijk onder een van de stoelen waar wij hadden gezeten. Tilly kende het ding echter niet....

Er is een eerlijke vindster..., alleen weten we niet wie dit is....!

Lieve groet,
Jeanny.


13 opmerkingen:

josé zei

Wat vervelend Jeanny, ik hoop dat iemand hem heeft gevonden..

Succes Lieve groetjes José

Antje uit Urk zei

Wat een pech! Ik hoop dat het snel gevonden word!
groetjes,

ine zei

Jeanny, weet je zeker dat je het in de Schakel bent verloren? Of kan het ook "onderweg" zijn geweest?
Ik hoop dat het gevonden is.

groetjes

Johanna Faber zei

Hoop dat ze hem vinden voor je Jeanny
Fijne zondag groetjes Joke

Jeanny zei

@ Ine, Ja het is zeker in de Schakel geweest. Het is zo:
Tilly en ik hebben samen geluncht in de ruimte helemaal rechts achtertin.Tijdens de terugreis met de trein ontdekte ik dat ik de Fitbit kwijt was. Hier vertelde Tilly, dat er na de lunch een mevrouw bij haar is geweest met het apparaatje, dit lag namelijk onder een van de stoelen waar wij hadden gezeten. Tilly kende het ding echter niet.....
Dus er is een eerlijke vindster...., alleen weten we niet wie het is....!.

Anoniem zei

Jeanny,'khoop dat je ondertussen een mail hebt gehad van de mevrouw die het gevonden heeft.
Anders misschien bij de organisatie vragen of het bij hen is gebracht/gemeld???
gezellige zondag
groetjes,Truus uit (nat)Drenthe

Saskia zei

Jeanny, informeer eens of het apparaatje misschien bij De Schakel is afgegeven. Telefoon: 033-2460804.
Bovendien kan ik, als je dat wilt, een oproepje op de site van Merkwaardig zetten hierover.

Balsemien zei

Hopelijk krijg je hem nog terug!

Elma zei

Wat jammer dat de stappenteller verloren is, maar er is nog hoop.
Moet je nu al je stappen zelf tellen?

Jeanny zei

Hahaha!!

Elza zei

Ziet er heel erg blits uit, hoop dat je hem weer terug krijgt.
Groetjes Elza.

MarianneD zei

Hoop dat je hem snel terug krijgt Jeanny! Ik weet nog hoe blij ik was toen iemand mijn camera had gevonden.....

josé zei

Jeanny ik hoor de van Lies waar ik dit tegen vertelde. Ook dat hij gevonden is. Maar niet iedereen leest dit natuurlijk zo snel. Hij komt terug nu.

De dames van Merkwaardig zijn eerlijk.


Liefs ik hoop dat je snel contact met deze dame krijgt.

Hadden ze met de microfoon moeten melden.

Een tip voor de volgende keer als er iets zoek raakt.